“Perfekt avslutning på Budapest-besøket!”
Anmeldelse av IL Terzo Cerchio

IL Terzo Cerchio
Vurdert som nr. 215 av 3 708 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Romantisk, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Erzsébetváros
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Flotte lokaler, trivelig betjening, nyyyydelig pizza og dessert! Vi spiste Diavola og Maialona, begge fantastiske og to typer pannacotta, kjempegode! Stedet anbefales på det sterkeste

Takk, anettew597

Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Ikke annet å si enn at dette var sykt bra pizza. God vin, bra råvarer. God dessert!! Så fornøyd. Ville booket bord før.

Takk, kristinogr
Anmeldt 4. mai 2018 via mobile enheter

Tilsvarende de beste pizzaene i de beste pizzeriaer i Roma Pizzaen med Ruccola og Parma skinke var en av de bedre. Passer for par, familier og venner

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, 862madeleineb
Anmeldt 22. juli 2016 via mobile enheter

Vi var 6stykker som spiste her. Vi hadde ikke forhåndsbestilt. Men vi fikk verandaen for oss selv. Kelnerne kom ofte og maten var fantastisk. Vi spiste svært god pizza og pasta. Calzonen er å anbefale. Du blir god og mett. Panna cottaen med sjokolade saus var fantastisk. Hit kommer vi gjerne igjen.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Stinekil
Anmeldt 25. april 2016 via mobile enheter

Lunsjer med min voksne sønn. Valgte forskjellig pizzaer og begge var fornøyde. Det tok litt lang tid å få maten, selv med få gjester og varm stenovn.

Dato for besøk: april 2016
Takk, RolfH682

Reisende som så på IL Terzo Cerchio, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i IL Terzo Cerchio? Del dine erfaringer!