“God mat, men små porsjoner.”
Anmeldelse av Ket Szerecsen

Ket Szerecsen
Vurdert som nr. 157 av 3 908 Restauranter i Budapest
God for: Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Uteservering, Reservater
Omgivelser: Terézváros
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Bestille spare riks til hovedrett. Den var veldig mørk og god. Tilbehør var pure av søtpotet. Også god. Problemet er at størrelsen på porsjonen var passende som en forrett. Jeg ble ikke mett.

1  Takk, Opranos

Anmeldt 14. juni 2018 via mobile enheter

Veldig god mat. Vi spiste Meat tapas og Pork rib med honning og chilli. Servitørene var hyggelige og snakket godt engelsk. Det var mye gjester her.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Trond H
Anmeldt 10. april 2018 via mobile enheter

Rimelig og god mat. Mye deilig mat for pengene. Vi var to stk. Vi delte en forrett, hadde hver sin hovedrett og var god og mett. Anbefales.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Fossi2016
Anmeldt 12. mars 2018 via mobile enheter

God stemning, God service og veldig god mat. Men veldig store porsjoner! Vi spiste tapas og ble anbefalt 4 retter, og det var altfor mye! Det holder lenge med 2, maks 3 tapasretter pr person!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Hanne B
Anmeldt 17. mai 2017 via mobile enheter

Nydelig mat og rause porsjoner, god og hyggelig og rask service. God atmosfære, men mye akustikk. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Cnk65

Reisende som så på Ket Szerecsen, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Ket Szerecsen? Del dine erfaringer!