“Nydelig mat og nydelige folk”
Anmeldelse av Ket Szerecsen

Ket Szerecsen
Vurdert som nr. 126 av 3 970 Restauranter i Budapest
God for: Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Frokost, Lunsj, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Terézváros
Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Dette er en av mine all time favorites i Budapest! Servicen er kjempegod, og jeg har enda ikke bestilt en rett jeg ikke liker. Anbefales absolutt!

Husk å reserver bord på forhånd da dette stedet ofte er fullt :-)

Dato for besøk: september 2021
Takk, 443julied

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Stedet ligger sentralt og det er servering både inne og ute. Stemningen er en blanding av moderne og orientalsk. Jeg valgte en spesiell rett: kylling som kjøttdeig, servert i gresskar med en ypperlig saus. Høflig, rask og effektiv service.

Takk, peterandrasc2017
Anmeldt 6. desember 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted med meget god mat. Tilstrekkelig med retter på menyen til å kunne tilfredsstille de fleste, og hyggelige priser.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, eriktszabo
Anmeldt 1. mars 2019 via mobile enheter

Behagelig stemning. Servitører som ikke gjør så mye av seg og ikke tar for mye plass. Veldig god tapas.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Espen H
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Bestille spare riks til hovedrett. Den var veldig mørk og god. Tilbehør var pure av søtpotet. Også god. Problemet er at størrelsen på porsjonen var passende som en forrett. Jeg ble ikke mett.

1  Takk, Opranos

Reisende som så på Ket Szerecsen, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Ket Szerecsen? Del dine erfaringer!