“Spennende mat, god atmosfære og hyggelig betjening”
Anmeldelse av St. Andrea Restaurant

St. Andrea Restaurant
Vurdert som nr. 86 av 3 907 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Ungarsk, Internasjonalt
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Høy klasse, men likevel jordnær og sjarmerende betjening. Spennende utvalg av både mat og vin. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Ida_Norway
Aron_Remenyik, PR på St. Andrea Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2018

Dear Ida, Thank you so much for your flattering review! We cannot find the suitable words to describe how happy we are by the fact that our restaurant managed to live up to your expectations! We would be honoured if you returned to us in the near future, we will wait you with the same high quality meals and service!

Anmeldt 6. august 2018

Den beste restaurantopplevelsen i Budapest hadde jeg og min søster på St. Andrea Wine and Gourmet bar. Levende musikk i behagelig tempo og lydnivå bidro til å gjøre atmosfæren god, fantastisk service og ikke minst utrolig god mat. Vi hadde en fireretters med vinpakke, og ble svært imponert over den fantastiske gastronomiske opplevelsen. Vinen de serverer er lokal, og holder ekstremt høy kvalitet. Vinen matchet maten perfekt, og vi dro mette og svært fornøyde. I tillegg var servitørene flinke til å ta hensyn til min cøliaki (glutenallergi), og alle rettene ble tilpasset. En restaurant som virkelig anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: august 2018
Takk, TheaRostbakken
Aron_Remenyik, PR på St. Andrea Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2018

Dear Thea, Thank you so much for your flattering review! We cannot find the suitable words to describe how happy we are by the fact that our restaurant managed to live up to your expectations! We would be honoured if you returned to us in the near future, we will wait you with the same high quality meals and service!

Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Rett og slett en perfekt plass for å prøve gode Ungarske viner og god mat med respekt for tradisjon. Maten var godt komponert, vel tillagte og servert med riktig tempo og temperatur. Servicen var perfekt og vinen fristet oss til en tur til produsenten dagen etter. Jeg ønsker meg engelsk informasjon på hjemmesiden og kjøpsmulighet i Budapest

Dato for besøk: juli 2018
Takk, IverjL
Aron_Remenyik, PR på St. Andrea Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Dear IverjL, Thank you so much for your flattering review! We cannot find the suitable words to describe how happy we are by the fact that our restaurant managed to live up to your expectations! We would be honoured if you returned to us in the near future, we will wait you with the same high quality meals and service!

Anmeldt 7. mai 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og vin! Jeg og samboeren min bestilte 6 retters som vi anbefaler på det sterkeste! God service, fin restaurant og bra konsept.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Mathilde Ø
Aron_Remenyik, PR på St. Andrea Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mai 2018

Dear Mathilde, Thank you for your flattering words! We are truly very happy that you enjoyed your our meals and you loved the atmosphere of our restaurant. We would be delighted to see you soon again! Kind regards, Aron

Anmeldt 18. februar 2018 via mobile enheter

Jeg og min samboer spiste en utrolig god middag her i går. Fantastisk mat, god vin og veldig hyggelig service! Dette stedet bør man besøke om man er i Budapest!

En lite kommentar til restauranten, fyll gjerne litt mer vin i glassene.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Martinbf93
klaraholloSTA, Vendégkapcsolati vezető på St. Andrea Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2018

We highly appreciate your review! Thank you for expressing your feelings!

Reisende som så på St. Andrea Restaurant, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i St. Andrea Restaurant? Del dine erfaringer!