“Den dårligste indiske restauranten ”
Anmeldelse av Indigo Restaurant - Pest

Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Terézváros
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Serviceinnstilt personale.
Maten som serveres her må ikke kalles indisk. De serverer samme sausen til nesten alle retter. Det er ingen smak i maten.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Kris K
IndigoPestBuda, Vezető på Indigo Restaurant - Pest, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2019

Dear Krishna S,
Kindly let us know the date and time of your visit.
This will help us to look into the issue and improve our services.
Thank you for the review.
Best regards

Anmeldt 22. desember 2017

Vi hadde en veldig trivelig familiemiddag på Indigo Restaurant en førjulsdag i Budapest, med riktig god mat og service :)

Dato for besøk: desember 2017
2  Takk, halvorhvor
Anmeldt 15. desember 2017

Alt var veldig godt. God service med hyggelige personer. Får lyst til å spisse der en gang til før avreise, men det lar seg dessverre ikke gjøre. Dra hit om du ønsker god billig indisk.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, ErikO557
Anmeldt 10. november 2017 via mobile enheter

Fantastisk god mat og bra service! :) - men styr unna den indiske isen med enten pistasje eller mango, disse var ikke gode.

Dato for besøk: november 2017
Takk, montezuma123
Anmeldt 3. juni 2017

Restauranten har fått mange gode anmeldelser, men jeg skjønner ikke helt hvorfor. Ingen spurte om ønsket styrke på maten, og den var ikke stort mer spicy enn kjøttboller. Smakte ikke dårlig, men heller ikke noe ekstra. Jeg var heller ikke så imponert over nanbrødet, har fått bedre mange andre steder. Raita som jeg bestilte, kom aldri. Maten ble servert i porselensskåler - den var ikke spesielt varm da den ble satt på bordet, og den ble raskt kaldere. Foretrekker indiske restauranter som serverer kjøttrettene i en undervarmet metallskål. Jeg vil ikke fraråde et besøk, men ikke ha for store forventninger

Dato for besøk: mai 2017
Takk, torgeir_13

Reisende som så på Indigo Restaurant - Pest, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Indigo Restaurant - Pest? Del dine erfaringer!