“Stedet man må besøke i Budapest”
Anmeldelse av Trattoria Toscana

Trattoria Toscana
Vurdert som nr. 220 av 3 971 Restauranter i Budapest
Kjøkken: Italiensk
God for: Store grupper, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 7. september 2021 via mobile enheter

Vil man oppleve god mat og drikke, samt utmerket service er Trattoria Toscana stedet i Budapest. Jeg spiste en pizza «frutti di mare» ledsaget av en halvliter øl og etterfulgt av en fantastisk dessert «mille foglie» ( tusen blader) en type fromasj pyntet med bringebær og dekket med et tynt lag av strudeldeig.

Dato for besøk: september 2021
Takk, peterandrasc2017

Anmeldt 18. februar 2020 via mobile enheter

Italiensk supermat. Store pizzaer, nydelig vin og fantastisk service. Kelneren hadde gode vinkunnskaper og fulgte opp under hele måltidet.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, ovebru63
PM_QualityManagement, Ügynökség/Tanácsadó på Trattoria Toscana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2020

Dear Ovebru,

Thank you for taking the time to write your comment about Trattoria Toscana. We are delighted to hear that you had an excellent dining experience at our lovely restaurant. We are more than happy to hear that you were satisfied with our very tasty food and nice service. On behalf of our entire team, we cannot wait to welcome you back!

Warm regards,

Anmeldt 15. oktober 2019 via mobile enheter

Restauranten ligger fint ved elvebredden med sol på dagtid. Vi spiste lunsj her.
Selv inntok jeg en Caprese som smakte utsøkt. Hyggelig betjening var det også. Kan helt klart anbefale denne restauranten.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, 966kari_
PM_QualityManagement, Vezető på Trattoria Toscana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2019

Dear966kari_,

What a delight seeing you had such a lovely time in Trattoria Toscana. It is marvelous that you found the flavors or our meals to fit to your taste. Thank you for recommending our restaurant and we hope you will return to us again.

Best regards,

Anmeldt 18. juni 2019

Vi kom til restauranten på kveldstid. Restauranten var blitt varmt anbefalt av et familiemedlem som har vært der flere ganger. Prisene er dog ganske «stive». Restauranten er koselig, hyggelig betjening og forventningene til maten og vinen var store. Forventningene ble innfridd hos 6 av 7 gjester. De var riktig godt fornøyd med mat og vin. De spiste kjøttretter. Jeg hadde bestemt meg for laks - siden det var blitt mye kjøttspising siste tiden. Laksen smakte som vanlig. Ikke superb heller ikke dårlig,
Da jeg kom til hotellet ble jeg oppblåst i magen. Jeg våknet etter 1/2 times søsknene. Jeg var kvalm og måtte koste opp. Jeg har nå vært dårlig i over et døgn..men det går litt bedre nå takket være medisiner. Så jeg kommer heretter til å tenke godt om før jeg bestiller fisk.

Dato for besøk: juni 2019
2  Takk, Matglad1956
PM_QualityManagement, Vezető på Trattoria Toscana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2019

Dear Matglad1956,

First of all, let me thank you for taking your time and writing us a review about Trattoria Toscana. It is great to see that you loved our kind staff, great food. Furthermore we are thrilled that you found our restaurant really nice. On the other hand, we are greatly ashamed that this accident has happened to you while under our services, accept our apologies for that. We hope all in all you had a pleasant time in here, we are looking forward to your next visit.

Best regards,

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig sjarmerende restaurant rett ved Donau. Fantastisk service, fantastisk mat og supre priser. Beste italienske restauranten vi har vært på. Var her 2 ganger på 3 dager. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Celine N
PM_QualityManagement, Vezető på Trattoria Toscana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Dear Celine N

As for a start, we would like to express my thankfulness to you for being so kind to share your opinion about our restaurant.

It pleases us reading you were satisfied both with our excellent staff and with the delicious food we serve. Special thanks to you for recommending us to others. We hope you will return to us in the near future.

Best wishes,

Reisende som så på Trattoria Toscana, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i Trattoria Toscana? Del dine erfaringer!