“For kjøttetere ”

God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Terézváros
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte plate for 2. Utrolig store mengder mat! Det meste var kjøtt (svin) i ulike former. Vi fikk ikke se showet, noe som var litt dumt. Satt i første etasje.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Camilla T

Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var seks voksne gutter som spiste middag en mandag i oktober. Kort fortalt- en fantastisk opplevelse ☺️ nydelig mat, flott show og alt i alt en fantastisk opplevelse ☺️

2  Takk, tronnordhaug
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig bra aften med nydelig mat og god underholdning. Vi bestilte plate med forskjellige retter for 4 personer og klarte ikke spise alt. Alt topp terningkast 6

Takk, 736lassee
Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Mitt tredje besøk her nå, men samme gode stemning og underholdning. Heller ikke spart noe på maten. Som smakte like godt.

Takk, Heidijaregge
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Annerledes restaurant med kultur og underholdning fra middelalderen. Her serveres gode porsjoner med god mat og man spiser med fingrene som man gjorde på denne tiden og det drikkes fra krus i keramikk . Man sitter ved langbord og det er underholdning ved bordene i løpet av kvelden med bla fakir, flammedans, magedans og humoristisk fekte kamp. Det er også levende musikk fra middelalderen. Servitriser og servitørene bærer drakter fra denne perioden. Restauranter er i et kjeller lokalet og er malt og dekorert fra denne tiden. Det er et populært sted og man bør reservere bord.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 478lizh

Reisende som så på Sir Lancelot Knights' Restaurant, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i Sir Lancelot Knights' Restaurant? Del dine erfaringer!