“Helt utrolig opplevelse”

God for: Store grupper, Spesielle anledninger, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Terézváros
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste å dra gitt når du er i Budapest. Nydelig mat og gode drinker. Du går ikkje derfra sulten. Å spise der er noe man må bare oppleve

Takk, torbenl550

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Trivelig og spesiell restaurant. Viser til bilder. Spiste en god hjortestek med tilbehør. Og to kopper vin. Maten og vinen var svært god. God service fra betjening. Anbefaler andre å spise her. Rimelig pris.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 8610Steinar
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte plate for 2. Utrolig store mengder mat! Det meste var kjøtt (svin) i ulike former. Vi fikk ikke se showet, noe som var litt dumt. Satt i første etasje.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Camilla T
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var seks voksne gutter som spiste middag en mandag i oktober. Kort fortalt- en fantastisk opplevelse ☺️ nydelig mat, flott show og alt i alt en fantastisk opplevelse ☺️

2  Takk, tronnordhaug
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig bra aften med nydelig mat og god underholdning. Vi bestilte plate med forskjellige retter for 4 personer og klarte ikke spise alt. Alt topp terningkast 6

Takk, 736lassee

Reisende som så på Sir Lancelot Knights' Restaurant, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i Sir Lancelot Knights' Restaurant? Del dine erfaringer!