“God mat og artig opplevelse”

Sir Lancelot Knights' Restaurant
Vurdert som nr. 390 av 3 907 Restauranter i Budapest
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Store grupper
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Middag, Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Terézváros
Anmeldt 24. februar 2019 via mobile enheter

Meget god mat og koselig restaurant som kan anbefales. Vi bestilte en sammensatt rett med masse forskjellige kjøtt med tilbehør.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 901gjermundh

Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste å dra gitt når du er i Budapest. Nydelig mat og gode drinker. Du går ikkje derfra sulten. Å spise der er noe man må bare oppleve

Takk, torbenl550
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Trivelig og spesiell restaurant. Viser til bilder. Spiste en god hjortestek med tilbehør. Og to kopper vin. Maten og vinen var svært god. God service fra betjening. Anbefaler andre å spise her. Rimelig pris.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 651steinarj
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte plate for 2. Utrolig store mengder mat! Det meste var kjøtt (svin) i ulike former. Vi fikk ikke se showet, noe som var litt dumt. Satt i første etasje.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Camilla T
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var seks voksne gutter som spiste middag en mandag i oktober. Kort fortalt- en fantastisk opplevelse ☺️ nydelig mat, flott show og alt i alt en fantastisk opplevelse ☺️

Takk, tronnordhaug

Reisende som så på Sir Lancelot Knights' Restaurant, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Sir Lancelot Knights' Restaurant? Del dine erfaringer!