“Artig konsept”

God for: Store grupper, Spesielle anledninger, Familier med barn
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Omgivelser: Terézváros
Anmeldt 26. mars 2019

Artig konsept med mat servert på store tinnfat, og underholdning - alt holdt i middelalderstil. Mye mat for pengene , for det meste kjøtt i alle varianter.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, annelise600

Anmeldt 9. mars 2019 via mobile enheter

Jeg registrer at de fleste på denne siden er ekstatiske i sin opplevelse av dette stedet. Det er det mest misvisende jeg noensinne har sett. Har de aldri vært på restaurant før? Middelaldertemaet er middelmådig på sitt beste, underholdingen er utrolig stakkarslig, og kjøttet er det tørreste du noensinne vil smake. Se på bildene folk legger ut. Ser det overhodet appetittelig ut? Aldri dra dit.

Dato for besøk: mars 2019
2  Takk, Markus B
Anmeldt 24. februar 2019 via mobile enheter

Meget god mat og koselig restaurant som kan anbefales. Vi bestilte en sammensatt rett med masse forskjellige kjøtt med tilbehør.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 901gjermundh
Anmeldt 21. januar 2019 via mobile enheter

Anbefales på det sterkeste å dra gitt når du er i Budapest. Nydelig mat og gode drinker. Du går ikkje derfra sulten. Å spise der er noe man må bare oppleve

Takk, torbenl550
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Trivelig og spesiell restaurant. Viser til bilder. Spiste en god hjortestek med tilbehør. Og to kopper vin. Maten og vinen var svært god. God service fra betjening. Anbefaler andre å spise her. Rimelig pris.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 651steinarj

Reisende som så på Sir Lancelot Knights' Restaurant, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Sir Lancelot Knights' Restaurant? Del dine erfaringer!