“Fantastisk god mat og service!”
Anmeldelse av Bock Bistro

Bock Bistro
Vurdert som nr. 204 av 3 719 Restauranter i Budapest
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Erzsébetváros
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

Kan sterkt anbefale denne bistroen!
Meget dyktige servitører med en uformell holdning.. anbefalte viner til 8 retters middag og traff innertier på alt som ble servert ! Vi ble både mette og i godt humør :-) av dette besøket hos Bock bistro.. anbefales på det varmeste!

Takk, ioskop
lucaprisc, PR på Bock Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Dear ioskop!

Thank you very much for your recommendation.
It's always a pleasure to read reviews like yours.

Hope you'll visit us soon again!

Best regards: team Bock

Anmeldt 21. januar 2018

Var her første gang i 2009; ble da servert av Krisztian - dyktig kelner!
Nå på min 63 årsdag ble jeg også servert av Krisztian; en ren fornøyelse og bare sette seg til bordet og la ham "bestemme" hva jeg skal spise og drikke.
Kveldens tema; "ungarsk husmannskost" fra et av Budapest's beste kjøkken!
Forretten var utrolig god; nydelige smaker ble forsterket av viner laget på kadarka-druer.
Hovedretten var pølser; utrolig gode! Krisztian serverte vin laget på merlot-druer.
Desserten var oste-tallerken; flott anrettet og servert med en elegant vin laget på pinot-noir druer.
Måltidet ble som alltid avsluttet med svart kaffe og et glass palinka.
Takk for en flott aften til kjøkkenet og de ansatte på Bock bistro!

Avsluttende bilde er trappen i hotell Corintia, som restauranten ligger i.

sammen med to nære venner, te

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Johan VD K
Anmeldt 2. november 2017 via mobile enheter

Restauranten var stappfull da vi kom og det var en positiv overraskelse å få et ledig bord. Jeg innledet måltidet med en ungarsk spesialitet, kjøttsuppe med ben som inneholder benmarg og serveres med toast. Hovedretten var en velsmakende paprikás csirke. Agurksalaten var perfekt. Is som dessert kunne vært bedre.

Dato for besøk: november 2017
Takk, peterandrasc2017
Anmeldt 12. oktober 2016

Fantastisk god mat. Tapas og indrefilet. Bockvin 2012 var fantastisk.

Svensk kokk :) vi fikk grundig info om maten, servicen upåklagelig.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Hildegun
Anmeldt 3. juli 2016

Veldig god mat. vi var 7personer (voksne/ungdommer). Menyen var innholdsrik og kvaliteten på både middag og dessert var topp. Vi overlot vinvalget til servitøren. Vinen passet utmerket, både hvit, rød og til desserten. 7 hovedretter og desserter, med tilhørende vin, øl, mineralvann, samt noen kopper kaffe, kom på rett over 2000 NOK, inkl tips. Servitør var meget dyktig og kunnskapsrik. Vi anbefaler absolutt denne restauranten.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, gist111
PM_QualityManagement, Vendégkapcsolati vezető på Bock Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2016

Dear gist111,

First and foremost, we would like to say thank you that you did not regret your time and shared your kind opinion with us here, on TripAdvisor!

We are really happy that you discovered our restaurant and decided to grab a meal here. It makes us glad to read that you were absolutely fulfilled with our services as well as the dishes you ordered and you found them delicious. What is more, it is good that you were satisfied with the portions as well. Moreover, it is so nice that you found the wines tasty, too. On top of that, we are happy to read that you found the prices reasonable, besides that you think the waitress were really kind and professional. Our staff always strive to do their bests to satisfy the guests’ needs and to make their dining much more unforgettable. Finally, it is so kind for you that you highly recommend our restaurant to others, we hope that you will be our guest as well in the near future, if you travel to Budapest again.

Once again, we would like to say thank you for sharing your nice thoughts with us, it means a lot to us when we read such lovely comments like yours. We hope to see you again soon in Bock Bistro!

Kind regards,
Bock Management

Reisende som så på Bock Bistro, så også på

Budapest, Central Hungary
Budapest, Central Hungary

Har du vært i Bock Bistro? Del dine erfaringer!