“En av de beste burgere noensinne og 10/10 på service”
Anmeldelse av Lucky 7 Burgers & More

Lucky 7 Burgers & More
Vurdert som nr. 14 av 3 909 Restauranter i Budapest
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 17. februar 2019 via mobile enheter

Nydelige saftige og godt lagde hamburgere - perfekt grillet etter ønske og med stor variasjon på tilbehør. Ingenting var et problem for servitøren eller kokken. Vi la igjen 10% for service ekstra men servitøren kom tilbake med pengene da det allerede var inkludert på regningen. Tillitsvekkende og omsorgsfult av servitøren = 10/10 på service

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Freedom647597

Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Første lunch i byen tok vi rett utenfor hotellet her. Smakfulle små lokaler med hyggelig betjening. Alt på menyen frister men vi nøyde oss med kyllingburger og løkringer. Neste gang blir det full pakke.

1  Takk, bj_rno265
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Kan anbefales på det varmeste! Veldig god mat og alle tiders hyggelig betjening! Vi søkte oss frem via TripAdvisor og angrer ikke - alle tiders:-)

Takk, Explorer486764
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

God mat, flott betjening og alt i alt en veldig flott restaurant. Gode og saftige burgere til en ålreit pris. Anbefales!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Kaja J
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Koselig burgersjappe med veldig gode burgere. Hyggelig og hjelpsomt personale. Veldig oppmerksomme. Maten kom kjapt og var veldig god. Løkringene er de beste vi har smakt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, C5271JTjohnb

Reisende som så på Lucky 7 Burgers & More, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Lucky 7 Burgers & More? Del dine erfaringer!