“Knallgod burger”

Vurdert som nr. 10 av 4 017 Restauranter i Budapest
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Omgivelser: 5. distrikt / indre by
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Veldig god burger og upåklagelig service. Maten kom raskt på bordet.

Anbefaler Lucky 7 om man er ute etter en knallgod burger

Dato for besøk: september 2019
Takk, HenriksenGeir

Anmeldt 12. august 2019

Veldig gode hamburgere, og den beste servicen vi har hatt i Budapest. Vært her to ganger og var like fornøyd begge gangene. Kommer helt sikkert tilbake neste gang vi er i Budapest

Dato for besøk: august 2019
Takk, StianTusvik
Anmeldt 20. april 2019

Æðislegur staður með frábæra borgara og meðlæti. Við fengum okkur ostborgara, franskar, sheik og salatið með rækjum og vorum mjög ánægaðar með allt og borguðum rúmlega 5.000 kall fyrir máltíð fyrir þrjá. Vel þess virði og gaman að finna staði sem gera það sem þeir gera svona vel. Fengum hraða og góða þjónustu og skemmtilegt spjall í lokin :)

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, Jonheidur
Anmeldt 17. februar 2019 via mobile enheter

Nydelige saftige og godt lagde hamburgere - perfekt grillet etter ønske og med stor variasjon på tilbehør. Ingenting var et problem for servitøren eller kokken. Vi la igjen 10% for service ekstra men servitøren kom tilbake med pengene da det allerede var inkludert på regningen. Tillitsvekkende og omsorgsfult av servitøren = 10/10 på service

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Freedom647597
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Første lunch i byen tok vi rett utenfor hotellet her. Smakfulle små lokaler med hyggelig betjening. Alt på menyen frister men vi nøyde oss med kyllingburger og løkringer. Neste gang blir det full pakke.

1  Takk, bj_rno265

Reisende som så på Lucky 7 Burgers & More, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Lucky 7 Burgers & More? Del dine erfaringer!