“Et av de beste”
Anmeldelse av Robinson Restaurant

Robinson Restaurant
Vurdert som nr. 499 av 3 736 Restauranter i Budapest
God for: Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Városliget
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Det er kanskje 20 år siden jeg spiste her sist, men det angrer jeg på. Nå fikk jeg dn liten kompensasjon: de serverte en utmerket oksestek kalt «Stefánia» etterfulgt av en tradisjonell dessert «madártej» som betyr fuglemelk. Vi hadde flott utsikt på en kunstig innsjø, serveringen var kjapp og god.

2  Takk, peterandrasc2017

Anmeldt 9. oktober 2019 via mobile enheter

Spiste her før vi skulle til szechenyi thermal bath. Spiste meget god burger. Hadde også mye god biff på menyen

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Eirik1992
Anmeldt 19. juni 2018 via mobile enheter

God mat og flott beliggenhet i parken, like ved et vann. Lurt å bestille en dag og to i forveien hvis du vil sitte utendørs nærmest vannet. Anbefales!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Johannes W
PM_QualityManagement, Vezető på Robinson Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2018

Dear Johannes W,

We would like to express our thankfulness for your kind review. We are grateful to you for highlighting both our excellent location and the delicious food we serve. We are looking forward to meeting you again.

Yours sincerely,
Robinson Management

Anmeldt 9. september 2017 via mobile enheter

Vi hadde planlagt en god biffmiddag denne kvelden og kom over dette stedet! Veldig fint sted, med flinke kelnere! Biffen var helt fantastisk! Ventet 30 min akkurat så det var heller ikke noe problem!
Prisen var som en forventet av stedet, det kostet litt men var verdt pengene når det var denne kvaliteten!
De skulle etterpå bestille taxi for oss ettersom vi var 5 stk, dette gikk ikke helt som planlagt. Vi måtte vente 30 min også kom det bare en. Dette gjorde litt negativt.

Dato for besøk: september 2017
Takk, thomasoA1902IW
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Dette er en restaurant med høy faglig kvalitet på mat kombinert med nydelig atmosfære og ypperlig service. Litt høy prisklasse, men bør besøkes.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, eriktszabo
PM_QualityManagement, Vendégkapcsolati vezető på Robinson Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2017

Dear eriktszabo,

Thank you so much for sharing with us your opinion and experiences of our restaurant!

We are absolutely thrilled that you deemed our restaurant high-quality. It pleases us greatly that its atmosphere made an impression to you as well.
But what is most promising for us is the fact that you enjoyed the taste of the dishes we served.

At the same time, we are a bit sad to read that you found our prices high. Please note that in our restaurant all delicious treats are prepared with large authority, by ingredients from the first-rate quality!

In conclusion, it would be much to our pleasure to be your hosts again soon!

Kind regards,
Robinson Management

Reisende som så på Robinson Restaurant, så også på

Budapest, Central Hungary

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Robinson Restaurant? Del dine erfaringer!