“Beste Tapas ever”

Vurdert som nr. 67 av 3 908 Restauranter i Budapest
Omgivelser: 7. distrikt / jødisk kvartal
Omgivelser: 7. distrikt / jødisk kvartal
Anmeldt 28. mars 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat og hyggelig servitører! Restauranten ligger litt gjemt, men verdt å oppsøke Sangria er også noe å smake på!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, U5281RKthomasb

Anmeldt 20. mars 2019 via mobile enheter

Liten sjarmerende restaurant i en bra mat/bar gate. God service, litt trange bord (En del av sjarmen), høy musikk og lave priser. Maten var bra, anbefaler rib eye og rekene. Sangerian var litt bitter, men overall en veldig bra opplevelse!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, AndMic89
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

God tapas, fantastiske drinker og utmerket service. Bra DJ og god stemning! Takk til vår servitør Ledio for utmerket service. Drar gjerne tilbake hit.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, donnalillyp
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

God service, maten kom fort og alt smakte veldig godt. Rib-eyen må prøves og er verdt hver en krone.

Anbefales.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, theak2019
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Alle tapas rettene vi bestilte var nydelige. Servicen var meget bra, gode drinker og god dessert! Jeg kan virkelig anbefale creme brule til dessert hvor de hadde pasjonsfrukt som ingrediens! Stemningsfult lokale, en liten spansk oase litt gjemt i Ungarn.

Takk, Reiseven

Reisende som så på Vicky Barcelona, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Vicky Barcelona? Del dine erfaringer!