Mjau

Kjempefine katter, men de er veldig glad i å sove! Ellers et koselig sted å ta seg en catpuccino. 😻

Anmeldt 16. april 2017
6lack
Norge
Klapp katten og spis en kake.-)

Dette er mitt andre besøk på denne kattekafeen, og konseptet med katter, mat og drikke slår ann hos... les mer

Anmeldt 3. august 2016
Espen L
Østlandet, Norge
Les alle 1 049 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Budapest
fra kr 146,37
fra kr 503,52
fra kr 245,91
fra kr 1 316,06
Anmeldt 16. april 2017 via mobile enheter

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, 6lack
Anmeldt 7. desember 2016 via mobile enheter

Kjempe kult og avslappende. Anbefaler alle å ta en tur innom. Kosete katter som kommer å legger seg hos deg når du sitter å tar en kaffe/ te eller noe å spise. Hadde med en femåring som synes dette var storveis. 😀

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, glome
Anmeldt 3. august 2016

Dette er mitt andre besøk på denne kattekafeen, og konseptet med katter, mat og drikke slår ann hos de fleste.
Her bor det mellom 8-12 katter, som i varierende grad ønsker klapp og kos.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Espen L
Anmeldt 8. mai 2015 via mobile enheter

Ålreit sted med mange koselige katter, og én stor skummel pus😌. Husk å kjøpe små poser med kattegodis så er du sikret kattebesøk både på og ved bordet ditt:) Greie retter på menyen men ikke et lunsjsted. Ta en kaffe/varm sjokolade eller en øl og kos med kattene, og se på alle de rare menneskene som er innom😋

Takk, Espen L
Anmeldt 5. april 2015

Det var bare så utrolig koselig å komme på en cafè med katter :D Anbefales til alle katteelskere! Det er også den beste kakaoen jeg noen gang har smakt :D

Takk, MissStamsy