“Amazing”

Vurdert som nr. 32 av 3 908 Restauranter i Budapest
Omgivelser: 7. distrikt / jødisk kvartal
Omgivelser: 7. distrikt / jødisk kvartal
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

Fantastisk!! Soppsuppen, gulasj, paprika kylling, svine tornado og ikke minst eple crêpes og ein heilt utrolig god sjokolade ganache!!!!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 225svanhilds

Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Vi oppsøkte restauranten siden den lå rett rundt kvartalet fra hotellet vårt, og anmeldelsene på TripAdvisor var så gode.

Forventningene til restauranten ble så til de grader innfridd. Både mat, vin og service var helt topp, og vi endte opp med å bestille bord to dager senere også.

Neste besøk ble like minneverdig, selv om været var dårligere og vi måtte sitte inne.

Særlig sjokolade ganachen til dessert må nevnes som et høydepunkt. Både kjøtt og fiskerettene på menyen var av høy kvalitet, og servitørene var oppmerksomme og serviceinnstilte. Vi overlot vinvalgene til servitørene, og de traff blink til alle rettene.

Hit kommer vi garantert tilbake.

Takk, 547h_varda
Agnes P, Vezető på Barack & Szilva Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2017

Dear Håvard, we thank you so much for you kind recomendation! Hope to see you again in our restaurant!

Anmeldt 12. juli 2017 via mobile enheter

Var først innom for en drink en sen kveld og likte oss så godt at vi bestilte bord for neste kveld. Meget hyggelig sted med god og avslappende atmosfære. Veldig gode og meget delikate retter. Her blir vi tatt svært godt vare på hele tiden og de gjør sitt ytterste for at vi skal trives. Her skal vi tilbake. Anbefales!

Takk, _yvindv2015
Agnes P, Vezető på Barack & Szilva Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2017

Thank you so much for your recommendation. It was a pleasure to welcome you! Hope to see you next time when you come again to Budapest!

Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Helt topp plass og spise, god mat og flinke servitører. Et ekstra pluss når man kan sitte ute og spise mens man hører på rolig live musikk

Takk, Daniel Eretveit D

Thank you Daniel for your kind review!

Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 19. september 2016 via mobile enheter

Fantastisk mat, fantastisk service, atmosfæren, alt. Dette er virkelig en skjult perle i det jødiske kvartalet. Vi kom hit på vår siste kveld i Budapest. Perfekt avslutning på turen. Vi hadde en sesong sett 4-retters meny. Første røkt ørret, deretter sopp hummersuppe, sprø and, og sjokolade ganache til dessert. Perfekt! Takk Barack Szilva. :)

1  Takk, Daniel F
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.no.tripadvisor.com. Vis original
Agnes P, Vezető på Barack & Szilva Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2016

Dear Daniel, we are so glad that received your very kind comment. Thank you so much!

Reisende som så på Barack & Szilva Restaurant, så også på

Budapest, Central Hungary

Har du vært i Barack & Szilva Restaurant? Del dine erfaringer!