“Utrolig god mat”

Kjøkken: Grill, Italiensk, Sentraleuropeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Omgivelser: Staré Mesto
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Ved en tilfeldighet så ramlet vi inn på denne restauranten, og du verden for en overraskelse.
Både tomatsuppen, kyllingen, biffen og pizzaen var innertier. Og legger man til en Chiantivin av klasse så kan det nesten ikke bli bedre. Eneste negative var en litt lite positiv betjening. Kommer definitivt tilbake.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, pauKai

Anmeldt 7. april 2018 via mobile enheter

Denne restauranten er god uansett hvilken by jeg har vært i. Veldig hyggelig betjening og stor grad av service innstilling. Jeg spiste scampi til forrett og pizza til hovedrett. Begge deler veldig bra og mye mat. Vi fikk også gratis dessert pga problemer med bestillingen. Dette viser hvilken grad av service innstilling de har. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 558christiank
Anmeldt 20. september 2017 via mobile enheter

Vi var 20 venner der til lunch. De fleste hadde pizza, pasta og bruschetta. Alle var fornøyde. Vi hadde en flink og hyggelig kelner. Pizzaene var gode, typisk italienske, selvom steinovnen var elektrisk

Dato for besøk: september 2017
Takk, helgehals
Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

En typisk Italiensk restaurant i hjertet av Bratislava. Maten var god. Vi fikk alle rettene vi spurte om, og menyen er på Engelsk. Litt slitsomme servitører. Ganske stive priser.

Dato for besøk: august 2017
Takk, VegardLan
Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

Fint lunsjsted med hyggelig og oppmerksom betjening. Sjarmerende lokaler i en hyggelig del av Bratislava. Maten var godt tilberedt, mørt kjøtt og god dessert.

Dato for besøk: august 2017
Takk, aed1976

Reisende som så på Gatto Matto Ristorante, så også på

Bratislava, Bratislava-regionen

Har du vært i Gatto Matto Ristorante? Del dine erfaringer!