“Fantastisk italiensk perle😍”

Kjøkken: Grill, Italiensk, Sentraleuropeisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Omgivelser: Staré Mesto
Anmeldt 12. mai 2019 via mobile enheter

Kom tilfeldig over denne når jeg så etter en rask lunsj. Hadde vært i Bratislava i 1 time så gikk bare på «første og beste» stedet, men der var jeg heldig!
Nydelig vin og mat, koselig lokale og fantastisk service!
Spurte om å få brødet før maten, ikke noe problem. Fikk suppe gratis på huset til forrett og hadde en nydelig gnocchi med biff i karrisaus.
Hit skal jeg tilbake før jeg reiser hjem

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 897anettej

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Ved en tilfeldighet så ramlet vi inn på denne restauranten, og du verden for en overraskelse.
Både tomatsuppen, kyllingen, biffen og pizzaen var innertier. Og legger man til en Chiantivin av klasse så kan det nesten ikke bli bedre. Eneste negative var en litt lite positiv betjening. Kommer definitivt tilbake.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, pauKai
Anmeldt 7. april 2018 via mobile enheter

Denne restauranten er god uansett hvilken by jeg har vært i. Veldig hyggelig betjening og stor grad av service innstilling. Jeg spiste scampi til forrett og pizza til hovedrett. Begge deler veldig bra og mye mat. Vi fikk også gratis dessert pga problemer med bestillingen. Dette viser hvilken grad av service innstilling de har. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: april 2018
Takk, 558christiank
Anmeldt 20. september 2017 via mobile enheter

Vi var 20 venner der til lunch. De fleste hadde pizza, pasta og bruschetta. Alle var fornøyde. Vi hadde en flink og hyggelig kelner. Pizzaene var gode, typisk italienske, selvom steinovnen var elektrisk

Dato for besøk: september 2017
Takk, helgehals
Anmeldt 2. august 2017 via mobile enheter

En typisk Italiensk restaurant i hjertet av Bratislava. Maten var god. Vi fikk alle rettene vi spurte om, og menyen er på Engelsk. Litt slitsomme servitører. Ganske stive priser.

Dato for besøk: august 2017
Takk, VegardLan

Reisende som så på Gatto Matto Ristorante, så også på

Bratislava, Bratislava-regionen

Har du vært i Gatto Matto Ristorante? Del dine erfaringer!