“Nydelig utsikt ”

God for: Barscene, Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Lunsj, Middag, Frokost, Reservater
Omgivelser: Staré Mesto
Anmeldt 8. mai 2019 via mobile enheter

Sitt ute og ha hele Bratislava for dine føtter. Sitter i sola i 8.nde etasje og har super utsikt. I baren får du det du trenger. Restaurant en etasje ned.
Gå hit for å få flott oversikt over byen!! Legger ved noen bilder som viser utsikten

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 142mattisl

Anmeldt 21. oktober 2017 via mobile enheter

Dette er en ren anmeldelse av BAREN

Servicen er internasjonal og strålende!

Mye gøye og særegne drinker servert i unike "glass"

Dette kan være små badekar med badeand flytende oppi eller en fylt lyspære som skrus oppi en lampe!

Gøyalt og uten at fokuset på balansen i selve cocktailen har vært ute et sekund!!

Beliggenhet og utsikt er i tillegg også eksepsjonell, så da kan det ikke bli annet enn full pott :)

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Simonbtw
Anmeldt 21. august 2017 via mobile enheter

Jeg og min samboer skulle hit å spise en bedre middag og kose oss.
Servicen og utsikten er det ikke noe å si på! Men maten var rett og slett dårlig! De hadde kun Asiatisk mat, og det klarte de ikke å lage!

Eneste grunnen til 2 stjerner er utsikten og bra service. Fint sted å ta en drink, men ikke bra mat!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Sebastian1808
Anmeldt 21. august 2017 via mobile enheter

Dette er et sted som passer til de som bare skal ha noen drinker, anbefaler ikke maten. Dette stedet koster også en del, eneste jeg kan si er positivt er servicen og utsikten.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Malin E
Anmeldt 17. november 2015

Vi spiste både middag og hadde drinker her. Maten var bare sånn passe og vinen var veldig overpriset for Slovakia, men drinkene gjorde opp for alt. Det er de beste drinkene noen av oss noen gang har smakt. Neste gang reiser vi tilbake hit bare for drinkene og for utsikten fra 7. etg

Dato for besøk: november 2015
Takk, tlido

Reisende som så på Sky Bar & Restaurant, så også på

Bratislava, Bratislava-regionen

Har du vært i Sky Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!