2 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
ZenHotels.comUSD 221
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Hotellet er beliggende rett ved Gamlebyen og man kan spasere til flere severdigheter. Vi spiste middag på hotellet ved ankomst og det var veldig god mat i tillegg til at de har et rikt tilbud på vin. Min kone hadde bursdag en av dagene vi var på hotellet og hun ble overrasket med en flaske hvitvin i gave. Veldig hyggelig!

Dato for oppholdet: august 2018
3  Takk, kaih80
Zuzana G, Manažér på LOFT Hotel Bratislava, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2018

Dear guest,

Thank you for taking the time to review us on Tripadvisor. I am glad that you enjoyed your stay and that your wife appreciated small gift to her birthday :) We would be happy to welcome you again in Loft hotel in the nearly future.

Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Nydlig hotel, med gjennomført stil over hele hotellet. Bra service og gratis minibar med nye drikkevarer hver dag.
Den tilhørende resturanten hadde fantastisk god mat og smilende servitører. De hadde også egent ølbryggeri og ølen smakte veldig bra!
Gangavstand til sentrum og den sjarmerende gamlebyen i Bratislava.
Hotellet kan anbefales på det sterkeste, både for par, familie og foretningsreiser
Vi var alle strålende fornøyd!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, rannveig27
Zuzana G, Manažér på LOFT Hotel Bratislava, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2018

Dear guest,

Thank you for spending your time to review us on Tripadvisor. Thank you for choosing Loft hotel for your stay and for your recommendation to other travellers.

Anmeldt 28. september 2016 via mobile enheter

Hotellet ligger fint til i forhold til gamlebyen og annet som er verdt å se i Bratislava. Rommet var rent og ryddig og lå i den nyeste delen av hotellet. Hyggelig og hjelpsom betjening. Frokosten var det ingenting å klage på. Fin restaurant med bar og mikrobryggeri i 1. Etasje.
Et hotell det er bra å bo på

Takk, josteinl199
Zuzana G, Manager på LOFT Hotel Bratislava, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2017

Anmeldt 25. september 2016 via mobile enheter

Flott hotell med stor resepsjon. Godt utvalg i frokostbufféen. Svært rent. Pen og moderne bygning. Gratis minibar. Mikrobryggeri og vinbar. Et par hundre meter fra gamlebyen. Perfekt for alle typer besøk. Kommer gjerne igjen hit.

Takk, Stig H

Anmeldt 12. september 2016 via mobile enheter

Bodde her med en gruppe på 25 stk. Nytt og bra sted. Flotte rom med stort bad. Fin restaurant med eget ølbryggeri. Ca 20 minutter gange fra gamlebyen.
Gode i engelsk, men betjeningen virker litt sure.
Det er litt typisk for hele byen.

Takk, nordhagen
Zuzana G, Manažér på LOFT Hotel Bratislava, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2017