Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Bratislava Castle på
Anmeldt 16. august 2017 via mobile enheter

På forretningsreise i Bratislava gikk vi med en kjentmann opp på borgen og fikk se både en flott utsikt over byen i tillegg til å se på området som både var og hadde vært under oppussing. Dett kan anbefales og blir vel nesten et sted man bare må se om man er i Bratislava.

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, Erling N
Anmeldt 4. juli 2017 via mobile enheter

Ligger kjempefin på høyden over byen og har en flott utsikt. Det er også et minnesmerke over Aleksander Dubcek

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, Randi S
Anmeldt 23. september 2016 via mobile enheter

Et flott sted å besøke når man liker utsikt og historie. Slottet et flott restaurert og er et veldig interresant i forhold til områdets historie. Vel verdt å bruke tid på i en hyggelig by.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, josteinl199
Anmeldt 23. september 2016 via mobile enheter

Pent område. Restaurert slott nesten på høyde med Versailles. Enormt museum innendørs med bratte trapper opp til det ene tårnet. Beste utsikten over byen. Anbefales.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, Stig H
Anmeldt 20. desember 2015 via mobile enheter

For de som har lest mine tidligere anmeldelser om Bratislava vet da at tåke er en gjenganger. Dessverre ødelegger tåka mye for hele totalinntrykket. Selve slottet var helt Ok. Ikke spesielt fint men det var stort og mektig. Utsikten over byen er sikkert fin den men det var umulig å bedømme i fra vårt ståsted. Selve attraksjonen er gratis, og det er greit å ha vært der når en først er i Bratislava.

Dato for opplevelse: desember 2015
1  Takk, 72andrease