Gratis avbestilling frem til 25.06.21
Gratis avbestilling frem til 26.06.21
eDreamsUSD 107
getaroom.comUSD 108
Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

Suveren standard, suveren beliggenhet i hjertet av gamlebyen og service i ypperste klasse. Fem minutter å gå til bussterminal og trikken går rett utenfor døra. Vi ble oppgradert til businessklasse uten tillegg i prisen. Anbefales!!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, TomArild
guestrelati0ns2017, Guest Relations Manager på Radisson Blu Carlton Hotel, Bratislava, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2018

Dear TomArild,

Thank you for your opinion and for you recommendation, it means a lot to us.

I am happy you have enjoyed your upgrade and our unbeatable location.

We to hope to welcome you back soon!

Anmeldt 22. januar 2018

Stort hotell med flott beliggenhet mot gamlebyen. Koselig pianobar rett innenfor døren. Store rom med veldig gode senger. Det er kort veil til det meste og julemarkedet er rett utenfor hotellets inngang.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 520ina
guestrelati0ns2017, other på Radisson Blu Carlton Hotel, Bratislava, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2018

Dear 520ina

Thank you for your lovely review and kind words. We are so happy to read that you enjoyed your stay with us, that you liked our central location and the Mirror Bar. We would be delighted to welcoming you back again soon.

Best regards,

Jelena- Guest Experience Ambassador

Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Dette er et stort hotell - byens eldste og plassert på terskelen til gamlebyen. God service. Flotte og store businessrom. God frokost. Trimrommet er lite og har få treningsapparater. Fin uterestaurant.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, SveinTheTraveller
guestrelati0ns2017, Guest Relations Manager på Radisson Blu Carlton Hotel, Bratislava, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2017

Dear SveinTheTraveller,

Thank you for you feedback.

We are delighted we have met all your expectations here! Thank you also for you comments about the fitness center - we would like to renovate it in the near future.

We hope to see you back soon!

Anmeldt 3. mai 2017 via mobile enheter

Dette hotellet var fantastisk, god mat, flotte rom og en kjempebra beliggenhet rett ved gamlebyen.
Hotellet har en flott restaurant og en kjempekul bar med god drikke til priser vi i Norge bare kan drømme om. Vi var 35 stykker og alle hadde det helt fantastisk

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, ingolfkrabyr
Svar fra ledelsen:Besvart 11. mai 2017

Dear Ingolf,

Thank you very much for you kind words.

It is lovely to read such a nice review about our hotel, it has made us very happy!
I am truly happy you have enjoyed our perfect location and I am also pleased you have tried Savoy Restaurant and Mirror Bar - they are both lovely places with a great atmosphere.

Thank you again and say hello to the rest of the group, we hope we will see you back soon!

Anmeldt 30. mars 2017

Hotellet ligger midt i sentrum, og er et fantastisk utgangspunkt for storby-ferie i Bratislava. Hyggelig og imøtekommende betjening, veldig bra frokost, store og fine rom er mine hoved-inntrykk. Har ingen problemer med å anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Cato T
Svar fra ledelsen:Besvart 3. april 2017

Dear Cato T,

Thank you very much for sharing your experience with us, we really appreciate it.

I am truly happy you have met all your expectations in Radisson Blu Carlton Hotel - perfect location, lovely staff and big and comfortable rooms.

Thank you for the recommendation and I hope we will see you soon!

Best regards,