“God stemning, trivelig lokale ”
Anmeldelse av Medziotoju Uzeiga

Medziotoju Uzeiga
Vurdert som nr. 9 av 368 Restauranter i Kaunas
God for: Lokalt kjøkken, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Tradisjonsmat, vi var en gruppe på 10, alle fikk mat til tiden og fikk valget mellom fisk, and og rådyr. Torsken var god og sjokoladefondant til dessert var bra.

Takk, frodeh991

Anmeldt 22. oktober 2018

Vi var her med en gruppe på 17 personer. Heldigvis slapp vi å forhåndsbestille meny, og alle kunne velge hva det ville spise. Dette ble en flott kveld, med masse god mat og drikke

Takk, Hilee21
Anmeldt 10. oktober 2017 via mobile enheter

Flott restaurant med fantastisk god mat.
Vi prøvde rådyr og villsvin, mørt kjøtt og gode tilbehør av grønnsaker og sauser .
Litt ventetid må påregnes

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, ingejarlk
Anmeldt 26. juni 2017

Lokalisert på torget nær kirkene. Hyggelig fortauskafe, ideelt til en øl eller glass hvitvin, eller litt å spise. De har begge deler. Restaurant inne, hyggelig, rustikt. Grei mat, som smakte godt, men ikke helt med franske eleganse.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, 272gunnarh
Anmeldt 24. oktober 2012

tja alt var perfekt forretten var super bra hovedretten kunne ikke gjøres bedre med desserten crepe suzette var ikke det mann tror det var pannekaker i appelsin suppe litt kedeligt men alt annet var til terning kast 6 kommer gjerne igen

Dato for besøk: oktober 2012
Takk, gunter-jan

Reisende som så på Medziotoju Uzeiga, så også på

Kaunas, Kaunas County

Har du vært i Medziotoju Uzeiga? Del dine erfaringer!