“Fantastisk service ”

Casa Della Pasta, pizzeria - restaurant
Vurdert som nr. 13 av 360 Restauranter i Kaunas
Kjøkken: Italiensk, Pizza
Anmeldt 8. april 2019 via mobile enheter

Var her med min mor og bror, og vi fikk en så utrolig bra service opplevelse. Pizzaen var nydelig, ølen iskald og servicen upåklagelig. Nei eg har ingenting negativt å si om min første besøk her. Og derfor tok vi turen hit siste kvelden også, og like bra service fikk vi da. Så til å anbefales!!

Dato for besøk: april 2019
Takk, lindamari007

Anmeldt 14. februar 2019

Da vi skulle bestille drikke bestilte jeg en Kronenbourg 1664 Blanc. Når servitøren kom med drikken ga hun meg en mørk øl med et helt annet merke som jeg aldri har hørt om før. Jeg spurte om det var Kronenbourg 1664 Blanc, og da svarte hun raskt at nei det var det ikke, for det var ikke det jeg hadde bestilt. Da svarte jeg at jo jeg hadde bestilt Kronenbourg Blanc, noe som alle rundt bordet kunne bekrefte. Da ble hun sint og nektet for at det var det jeg hadde bestilt. Så jeg spurte høflig om hun ikke bare kunne ta med seg den mørke ølen og gi meg en Kronenbourg Blanc i stedet, men dette kunne hun absolutt ikke gjøre. Jeg synes det er svært merkelig at hun gikk rett i angrep på denne måten og ikke kunne bytte ølen, selv om vi satt 7 stykk rundt bordet som mente at hun hadde feil. Maten var helt grei.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Inger B
Anmeldt 11. oktober 2018

Raskt servert,god mat anbefales.
Tagliatelle ,spagetti ,penne,frafalle samt Hawaii pizza litt skuffende pizza(blaut og mye ananas smak)
Hyggelig personale rask med servering og servicen på dette stedet er meget bra.
Ta turen er hvis det er italiensk en vil ha!!!

Takk, Tony Andre B
Fabio M, Guest Relations Manager på Casa Della Pasta, pizzeria - restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Dear Tony Andre B,

Thank you for sharing your experience in Casa della Pasta. It is nice that you tried Pizza plus different type of pasta, like Tagliatelle, Spaghetti and Penne and you enjoyed them! We are delighted that you were impressed by our staff.

Regards,
Guest Relations Manager

Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening, godt utvalg, rask service og god mat. Stedet er sentralt har innendørs og utendørs servering. Anbefales

Dato for besøk: august 2018
Takk, Silje_Oie
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat, hyggelig betjening og god atmosfære. Maten kom fort til tross for fullt hus. Litt venting for bestille mer drikke etc underveis. Bør gjerne bestille bord. Anbefales.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Kim B
Tony G, Public Relations Manager på Casa Della Pasta, pizzeria - restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2018

Dear, Kim thank you a lot for your review! We are happy that you liked our restaurant! Hope you will come back soon! :)

Reisende som så på Casa Della Pasta, pizzeria - restaurant, så også på

Kaunas, Kaunas County

Har du vært i Casa Della Pasta, pizzeria - restaurant? Del dine erfaringer!