Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Vi var utrolig fornøyd med dette hotellet, fordi det både var sentralt, servicen var 10 av 10 og hotellet hadde gjennomgående god standard. Noe som trakk ned var veiarbeidet utenfor så vi fikk ikke brukt parken som vanligvis er rett utenfor hotellet og at svømmebassenget var lite. Likevel er det et pluss at det i det hele tatt var svømmebasseng, og vi var alene der begge gangene vi var å svømte. Ingenting slår servicen vi hadde hele uka og kjempe flinke personale. De var alltid blid og hjelpsomme uansett hva det var.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 478annmarih
Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt ved byens gågate.
Veldig treg innsjekk, selv om det ikke var kø.
Uoppmerksomme resepsjonister som man måtte streve litt for å få kontakt med. Ikke spesielt vennlige eller hjelpsomme.

Helt ordinært, litt mørkt rom, men uten vannkoker med mulighet for å lage seg en kopp kaffe eller te - noe jeg forventer på er 4 stjerners hotel. Heller ikke noe annet som ga noen luksusfølelse.
Frokost er inkludert, men jeg måtte dra videre før frokost, så jeg kan ikke uttale meg om den.

Mitt helhetsinntrykk er at dette er et enkelt hotell, helt uten sjel, og jeg kommer nok ikke tilbake.

Dato for oppholdet: februar 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, iMorelle
Anmeldt 16. april 2018 via mobile enheter

Bodde her for en weekend, perfekt hotell i forhold til sightseeing og veldig sentralt. Vi hadde et standard rom med lite utsikt, rommet var reint og fint og hotellet holdt god standard. God frokost og veldig hyggelig personale.
Kostet ca 20-30 euro med taxi fra flyplassen til hotellet. Kommer nok til å bruke samme hotell om vi skal til kaunas igjen.
Anbefales.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, Kim B
Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Fint hotell midt i gågata i Kaunas. Gåavstand til det meste, både butikker og restauranter. Fine, rene rom, og svært behjelpelige ansatte. Frokosten var helt gjennomsnittlig, men funker bra for å få i seg litt mat på morgenen. Kan anbefales !

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, everydaydreamer90
Anmeldt 4. desember 2017 via mobile enheter

Kaunas Hotel ligger sentralt til midt i sentrum av Kaunas. Allikevel lite støy å høre på rommene.
Bodde i det som kalles B-fløyen og fikk dessverre et rom som tydeligvis hadde vært et rom for røykere. Rommet og badet var stort men kunne nok hatt behov for noe modernisering.
Frokosten var helt topp med hensyn til utvalg av varm og kald mat.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, EPKTONSBERG