Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Besøkte dette hotellet i juni 2018
Park Inn by Radisson Kaunas er et pent hotell med godt renhold og med god beliggenhet i forhold til severdigheter og shopping. Anbefales

Alt i gangavstand :-)

Spa i forbindelse til hotellet.

Takterrasse med servering

Hyggelig personale!

Enkel men meget smakfull og delikat frokost.

Anbefales for par/venner!

Dato for oppholdet: juni 2018
2  Takk, RitaS2507
Rima M, Front Office Manager på Park Inn by Radisson Kaunas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Dear Guest,
Thank you very much for being our guest and for taking time to complete the review. We are committed to ensure that every guest is happy with the stay and I am very glad that you liked our hotel. Looking forward to welcome you back in the near future.
Sincerely,
Front office manager Rima Mikalauskiene

Anmeldt 6. mai 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt, og har en rolig og behagelig atmosfære.
Rask inn- og utsjekk. Veldig hyggelige og hjelpsomme resepsjonister, som også virket oppriktig opptatt av at gjestene skulle trives.
Rommet var stort, med en fantastisk god seng, og vel utstyrt med det man kan forvente av et 4 stjerners hotel. Godt renhold.

Nydelig frokost med rikt utvalg og deilig, nypresset juice. Meget god mat på hotellets restaurant, hvor servitørene var blide og oppmerksomme.

Jeg vil definitivt velge dette hotellet igjen neste gang jeg kommer til Kaunas!

Dato for oppholdet: februar 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Morelle2019
Rima M, Front Office Manager på Park Inn by Radisson Kaunas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mai 2018

Dear Ms.Christiane,
Thank you very much for choosing our hotel and for your excellent feedback. We are committed to ensure, that every guest is happy and I am very glad that you enjoyed your recent stay here. I wish you a lot of memorable journeys and look forward to welcome you back in the near future.
Sincerely, front office manager Rima Mikalauskiene

Anmeldt 26. mai 2017

Hotellvalget ved besøket mitt i Kaunas i begynnelsen av mai 2017 var selvsagt. Det er fremdeles mer aktuelt for meg å endre møtedatoer i Kaunas enn å endre hotell. Park inn er hotellet "mitt", og har vært det siden 1999, riktignok under flere navn. Den største forskjellen fra andre hoteller både i Litauen og ellers i Europa er den gjennomførte vennligheten og serviceinnstillingen. Det er stort sett en selvfølge at en blir godt mottatt i resepsjonen, men det er alle de andre en møter som gjør inntrykket av hotellet godt eller litt mindre godt. På Park inn er det en 6'er på terningen fra resepsjon til frokostbetjening, bar- og restaurantbetjening, og alle de andre en kan komme i kontakt med på et hotell. Ikke bare påtatt høflighet, men ekte vennlighet. Hotellet ligger også svært sentralt i byens sentrum, med buss- og taxiholdeplass rett utenfor døren. Jeg vil minne om at det nå er direkte flyrute mellom Bergen og Kaunas. Prøv Kaunas som by og Park inn som ditt hotell på neste weekend tur. Det vil være store sjanser for at du ønsker å komme tilbake etter ditt første besøk.

Dato for oppholdet: mai 2017
2  Takk, Nils S
Simona B, Marketing coordinator på Park Inn by Radisson Kaunas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2017

Dear Nils,

Thank you for staying with us and writing a review. We are so glad you enjoyed your time here. Thank you for your kind words, we will be looking forward to seeing you again. Best wishes!

Anmeldt 25. juli 2016

Reiste i juli 2015. God standard, midt i Kaunas (med gågata i byen rett i nærheten) og rent og pent omkring i fellesarealene og på rommet. Tilbyr vask av klær mot avgift. Har også et kasino for de som ønsker det, i umiddelbar tilknytning til hotellet. Fikk inntrykk av en hyggelig stab på hotellet. Skulle ønske vi kunne tilbrakt litt lenger tid, slik at jeg kunne fått løst ut bongen min i hotellbaren. Privat parkering.

Dato for oppholdet: august 2015
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, KennethP1560
AgneGruodiene, Marketing coordinator på Park Inn by Radisson Kaunas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2016

Dear Kenneth,
Thank you for your comments. It's a pleasure to read that you had a comfortable stay at our hotel. Hope to see you again!

Anmeldt 16. februar 2015 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt i Kaunas, med gangavstand til kjøpesenteret Akropolis og gågata. Hotellet er nok et av de bedre i byen men ingen superstandard. Hyggelig og hjelpsom betjening og god frokost. Byens Casino ligger i samme bygg uten at det sjenerte.

Dato for oppholdet: februar 2015
1  Takk, terjes146
AgneGruodiene, Marketing coordinator på Park Inn by Radisson Kaunas, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2015

Dear Guest.
Thank you for taking time to write this review. Sorry you were not fully satisfied with our service, but your comments will help us improve our service. Hope to see you again at Park Inn by Radisson Kaunas