“Drinks and food”
Anmeldelse av Distilerija

Distilerija
Vurdert som nr. 120 av 1 065 Restauranter i Vilnius
Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Perfekt sted for mat og drikke! God stemning og service, stort utvalg, gode priser, litt utenfor turistløypa- verdt turen!

Takk, asnesmorken

Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Et sted man absolutt burde dra for å oppleve og smake et stort utvalg av gode drinker. Selve baren er utrolig kul og godt med sitteplasser. Prisene var også bra slik at vi endte med å ta flere.

Takk, lenamariec2018
Anmeldt 20. mai 2017 via mobile enheter

Litt ungt miljø, ok drinker Utrolig bra utvalg - vil tro de har alt innen alkohol her! Kan sitte både ute og inne.

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, SivStr
Anmeldt 30. januar 2017 via mobile enheter

Kult sted! Kan velge gode små retter eller nydelige middagsretter! Originalt sted med alt på en plass!

Dato for besøk: desember 2016
Takk, 386astak
Anmeldt 5. april 2016

En av de bedre stedene vi besøkte i Vilnius. Denne puben hadde en flott atmosfære, hyggelig betjening og flotte utsmykninger.
Vi spiste hamburger - og dette var en ekte hamburger av skikkelig kjøtt - anbefales!!
Puben har også et utbredt utvalg av øl, så her vil alle kunne finne noe de liker.

Dato for besøk: april 2016
Takk, jorunn53

Reisende som så på Distilerija, så også på

Vilnius, Vilnius County
Vilnius, Vilnius County

Har du vært i Distilerija? Del dine erfaringer!