Priceline
Gratis avbestilling frem til 18.02.23
Vio.com
Expedia.comUSD 97
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Fantastisk hotell med veldig behjelpelig personale. Gode senger og veldig fint rom. God frokost med mye å velge mellom. Hotellet ligger perfekt til i gamlebyen med både kafeer, barer og restauranter like ved. Anbefales!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 129bjartea
ArtagonistArtHotel, Rooms Division Manager på Artagonist Art Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Dear Bjarte A,
takk for en så snill anmeldelse It’s great to find you enjoyed all: comfortable beds and nice room, great breakfast selection and great location as well as our friendly staff. They are the best and always ready to help.
If you will be in Vilnius next time, we do hope Artagonist Art hotel will be the place to be.

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Hadde et supert opphold. Vennlig betjening som hjalp oss med alle våre spørsmål og ønsker. Frokost med glimrende oppfølging og service.

Beliggenheten er helt perfekt - svært sentralt i Vilnius.

Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, josteing455
ArtagonistArtHotel, Artagonist Art hotel team på Artagonist Art Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Dear Jostein G,
tusen takk! We are delighted to find your stay was perfect and we do hope next time you will be in Vilnius, we will have you on board.
Till the next time,
Artagonist Art hotel team

Anmeldt 24. juli 2018

Hotellet legger perfekt plassert i gamlebyen i gangavstand til det meste av severdigheter. Stille og rolig, med moderne fine rom. Meget hyggelig og behjelpelig personale. De har vært flinke med interiør, utsmykking slik at det hele innga en behagelig atmosfære. Ypperlig frokost hadde de også, med gode råvarer og godt utvalg. Det eneste minuset var at den etter sigende fantastiske restauranten deres ikke serverte smaksmenyen sin på søndager og mandager, som var akkurat de to dagene vi var der. Hotellet anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Ståle S
ArtagonistArtHotel, Rooms Division Manager på Artagonist Art Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Dear Ståle S
thank you so much for the amazing review! It’s a pleasure to learn you enjoyed our great location, helpful staff as well as modern and comfortable room.
I would like to invite you next time to our hotel and try the best tasting menu in town - AMANDUS dinner, it is served 5 days a week, Tuesday to Saturday. For guests who stay Sunday and Monday, AMANDUS offer mini tasting menu including 3 special dishes form chef.

Anmeldt 24. april 2018 via mobile enheter

Fint hotell med god service. Men sterk parfymelukt i resepsjon, heis og ganger. Heldigvis ikke på rommene. Lukten varte hele helgen, dette hotellet egner seg ikke for allergikere, astmatikere eller kols-syke. Altfor harde senger, men etter en natt fikk vi en bitteliten overmadrass til.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, tonjeheie
ArtagonistArtHotel, Rooms Division Manager på Artagonist Art Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. april 2018

Dear tonjeheie,
Thank you for taking time to evaluate your stay. It’s great to know you enjoyed our professional yet friendly service as well as hotel in general.
At the same time sorry to learn you do not like our original smell. I will personally check with smell suppliers about intensity of the smell. Despite this I am surprised to learn you have not enjoyed our high quality Scandinavian beds. We strive to provide best comfort for our guests and you are always available to ask softer or harder mattress as well as different kind of pillows (from anti allergy to buckwheat or furthers).
I do hope you will give us a second chance to turn around your experience and will feel true Artagonist spirit as well as comfort.

Anmeldt 14. mars 2018

Vi bestilte rom via hotels.com i god tid i forkant. Hotellet ligger midt i gamlebyen, med kort vei til gode restauranter og mange severdigheter. Lett å få tak i drosje. Hotellet har også avtale, slik at man kan hentes av "hotell-drosje" på flyplassen for 20€. Fine rom, gode senger og god frokost. Alt i alt en veldig positiv opplevelse.

Dato for oppholdet: mars 2018
  • Reisetype: Reiste med venner