Anmeldt 26. september 2018

Bra og veldig sentral beliggenhet, gangavstand til det meste. Et romlig og rent rom med ok senger. Bra plass på rommet til 2 personer og bagasje. Grei frokost på hotellet. Ikke det støreste hotellet men jeg kommer gjerne igjen.

Romtips: Sentral beliggenhet
Dato for oppholdet: mai 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, JLDalen
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Familie på 2 voksne og 2 ungdommer. Vi bodde her 4 dager i påsken på familierom. Rommet var to-etasjers loftsrom med takvindu på begge nivå. God plass, god rengjøring, god frokost. Dette er er lite og rolig hotell. Sentralt i gamlebyen og 10 min fra flyplassen.
Resepsjonen er hyggelige og serviceminded. Vi hadde endel korrespondanse før ankomst, de responderer veldig raskt på e-post. Her fikk vi mye for pengene.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Merete A
Anmeldt 16. oktober 2017 via mobile enheter

Her var det ordentlig fint og personalet var kjempehyggelige. Perfekt beliggenhet og helt perfekt for fire venninner på tur! Drar gjeeerne tilbake! De som jobbet der var hjelpsomme og ordnet glass og mat og alt annet som er bra når man er på tur. Vi digga det.

Takk, Ellen F
Anmeldt 16. oktober 2017

Takk til Hotel Tilto som gjorde oppholdet i Vilnius fantastisk. Service utenom det vanlige og gåavstand til alt! Var utrolig fornøyd med rommet. God plass, rent og pent. Helt kurrant frokost. Vil absolutt anbefale dette hotellet!

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, 10Andrea357
Anmeldt 16. oktober 2017 via mobile enheter

Vi var 4 jenter som bodde på Hotel Tilto for en helgetur i Vilnius.
3 minutter unna shoppinggaten og max 10 min unna sentrumsområdet.
De ansatte på hotellet er utrolig vennlige og serviceinnstilte! En hver forespørsel ble løst på utmerket måte.
Flyet vårt hjem til Norge gikk så tidlig at vi måtte reise fra hotellet kl 05.15. Vi fikk da med oss en breakfast packet som inneholdt en god frokost.

Anbefaler å bestille taxi gjennom hotellet, de har en avtale med et taxiselskap som gir veldig lave priser. Betale 3-5 euro per taxitur.

1  Takk, 906marte_