“Middag”
Anmeldelse av Restaurant Lokys

Restaurant Lokys
Vurdert som nr. 25 av 1 063 Restauranter i Vilnius
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Familier med barn, Romantisk, Store grupper
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

God mat og ypperlig service
Gruppe på 15 stk som fikk god mat og ypperlig service fra en meget flink kvinnelig kelner som var meget dyktig i sitt fag.

Takk, 557evyt

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

22 stykk nordmenn har fått utsøkt service og mat, frister tilgjengagelse. Vegetar-retten var en «høydare», som det andre.

Takk, stighenrikk
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var mange som spiste, maten kom fort ut til alle og det var godt organisert. Maten var fint lagt opp og smakte godt. Kjøttet var perfekt stekt.

Takk, karenmarieh
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Utrolig koselig bakgård lokaler. Servitøren var veldig hyggelig. Tok seg god til å fortelle oss om maten vi hadde bestilt og litt om en annen litauisk rett. Maten var kjempegod. Vi smakte også på litauisk øl etter anbefaling av servitøren og smakte kjempegodt! Da vi skulle betale, fikk vi en litauisk urteshot på huset. Anbefales på det varmeste!

Takk, lenamariec2018
Anmeldt 4. august 2018 via mobile enheter

Begynte med ein forrett og en lokal øl, forretten var god perfekt til øl. Så prøvde vi ut villsvin til hovedrett, veldig godt og mørt. Fantastisk stemning og god service.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Kristoffer A

Reisende som så på Restaurant Lokys, så også på

Vilnius, Vilnius County

Har du vært i Restaurant Lokys? Del dine erfaringer!