“Bør prøves ”
Anmeldelse av Restaurant Lokys

Restaurant Lokys
Vurdert som nr. 25 av 1 064 Restauranter i Vilnius
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Store grupper, Romantisk, Lokalt kjøkken, Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Spiste her en kveld i desember. Hadde villsvin og biff, begge rettene fantastisk på smak. Utrolig koselig lokale. Hyggelig kelner. Greie priser

Takk, 858mtorres

Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Ble anbefalt dette stedet gjennom TripAdvisor. Var interessert fordi de har en vilt meny og at jeg selv er jeger. Endelig fikk jeg smake villsvin, (vi har ikke dette dyret i Norge). Jeg ble overrasket over den gode smaken, anbefales! Tilbehøret var også utsøkt. Vi skulle nok valgt å sitte nede i kjelleren, men ble litt skremt av den trange og lange trappa ned dit!

Takk, h_konf2015
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

God mat og ypperlig service
Gruppe på 15 stk som fikk god mat og ypperlig service fra en meget flink kvinnelig kelner som var meget dyktig i sitt fag.

Takk, 557evyt
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

22 stykk nordmenn har fått utsøkt service og mat, frister tilgjengagelse. Vegetar-retten var en «høydare», som det andre.

Takk, stighenrikk
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var mange som spiste, maten kom fort ut til alle og det var godt organisert. Maten var fint lagt opp og smakte godt. Kjøttet var perfekt stekt.

Takk, karenmarieh

Reisende som så på Restaurant Lokys, så også på

Vilnius, Vilnius County

Har du vært i Restaurant Lokys? Del dine erfaringer!