“Veldig god mat”
Anmeldelse av Restaurant Lokys

Restaurant Lokys
Vurdert som nr. 25 av 1 064 Restauranter i Vilnius
God for: Romantisk, Store grupper, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Forretningsmøter, Familier med barn
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 31. januar 2019

Det var ikke mange mennesker når vi kom inn i restauranten, så vi ble litt skeptiske, men det viste seg at vi var tidlig ute en søndags kveld. Betjeningen var veldig serviceminded og høflige. Vi spiste viltgryte med potetstappe. Den smakte veldig godt. Porsjonen så ikke stor ut, men det var mer enn nok. Til dessert var det kake og is som også smakte veldig godt. Dette var et sted som vi var glad for at vi valgte å spise, morsomt at det er Vilnius' eldste restaurant i tillegg. Prisen var det heller ikke noe å si noe på.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, 2014Eva

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Etter litauisk standard er dette en fire, maten var grei og porsjonene store. Vi feiret nyttårsaften her med full restaurant, men betjeningen var hele tiden oppmerksomme og lette å få tak i. Engelskkunnskapene var helt Ok, og de prøvde absolutt sitt beste for å gjøre seg forstått.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 878vibekeb
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Spiste her en kveld i desember. Hadde villsvin og biff, begge rettene fantastisk på smak. Utrolig koselig lokale. Hyggelig kelner. Greie priser

Takk, 858mtorres
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Ble anbefalt dette stedet gjennom TripAdvisor. Var interessert fordi de har en vilt meny og at jeg selv er jeger. Endelig fikk jeg smake villsvin, (vi har ikke dette dyret i Norge). Jeg ble overrasket over den gode smaken, anbefales! Tilbehøret var også utsøkt. Vi skulle nok valgt å sitte nede i kjelleren, men ble litt skremt av den trange og lange trappa ned dit!

Takk, h_konf2015
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

God mat og ypperlig service
Gruppe på 15 stk som fikk god mat og ypperlig service fra en meget flink kvinnelig kelner som var meget dyktig i sitt fag.

Takk, 557evyt

Reisende som så på Restaurant Lokys, så også på

Vilnius, Vilnius County

Har du vært i Restaurant Lokys? Del dine erfaringer!