“Julebord”
Anmeldelse av Amandus

Amandus
Vurdert som nr. 2 av 1 020 Restauranter i Vilnius
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

En veldig hyggelig opplevelse med mange nye smaker:)
Flere hyggelige servitører som gjorde dette besøket til en veldig god opplevelse

1  Takk, Tovisa

Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Den lange reisen gjennom 10 retter ble en stor opplevelse for oss alle 14. Anbefales!!!!!!!!
Sjelden at samtlige retter falt i smak. Artige vrier på utsøkte råvarer presentert på beste måte. Takk!

1  Takk, sirim457
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Dette ble en kulinarisk opplevelse. Vi hadde valgt «tasting menu». Her fikk vi servert 10 retter hvor de fleste falt i smak hos alle. Vi var et følge med åtte stykker og da var det et par av rettene som noen få ikke likte, vi andre elsket de.

Kokken selv presenterte rettene med en snert av humor og ga oss innblikk i tanken bak rettene. Sommelieren ga oss gode viner som passet til maten. Det eneste minuset var at vi burde fått mer påfyll av vann underveis.

Alt i alt anbefales det et besøk hvis du ikke er meget kresen og du har lyst til å oppdage nye smaker. Slapp av, det er gode og velkjente smaker presentert med en vri.

2  Takk, mortennessnilsen
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Utsøkt forrett, hovedrett og desserter. Et pluss at servitøren snakket dansk! Hyggelig atmosfære. Jeg vil anbefale stedet til venner som skal til Vilnius:-)

1  Takk, ninalif
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

I kveld hadde vi en annerledes matopplevelse. Restauranten vi var på hadde en fastlagt meny så valgte vi vinpakken. Veldig spennende og litt ut av komfort sonen. Prøver det gjerne igjen og anbefaler stedet på det varmeste.

1  Takk, Gro A

Reisende som så på Amandus, så også på

Vilnius, Vilnius County

Har du vært i Amandus? Del dine erfaringer!