“Helaften”
Anmeldelse av Amandus

Amandus
Vurdert som nr. 2 av 1 023 Restauranter i Vilnius
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og stemning til en pris langt under halvparten av norsk nivå. Variert meny, kjøtt og fisk og deilig bakverk i skjønn forening. Presentasjonen av rettene og kunnskap om råvarene var meget bra. Vi kommuniserte med servitørene på engelsk og til og med dansk! Vinene som var plukket ut til å matche rettene, var smaksrike og servert i akkurat passe mengder. Alt ble servert i passe tempo. Vi hadde en helaften som sitter lenge i smaksløkene. Anbefales!!

3  Takk, selektivia

Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Masse spennende smaker, nydelige småretter og proffe/hyggelige servitører
Tasting menu passer nok best for seg som er litt nysgjerrig på nye smaker, spennende smakskombinasjoner mm.

3  Takk, trondb580
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

En veldig hyggelig opplevelse med mange nye smaker:)
Flere hyggelige servitører som gjorde dette besøket til en veldig god opplevelse

1  Takk, Tovisa
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Den lange reisen gjennom 10 retter ble en stor opplevelse for oss alle 14. Anbefales!!!!!!!!
Sjelden at samtlige retter falt i smak. Artige vrier på utsøkte råvarer presentert på beste måte. Takk!

1  Takk, sirim457
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Dette ble en kulinarisk opplevelse. Vi hadde valgt «tasting menu». Her fikk vi servert 10 retter hvor de fleste falt i smak hos alle. Vi var et følge med åtte stykker og da var det et par av rettene som noen få ikke likte, vi andre elsket de.

Kokken selv presenterte rettene med en snert av humor og ga oss innblikk i tanken bak rettene. Sommelieren ga oss gode viner som passet til maten. Det eneste minuset var at vi burde fått mer påfyll av vann underveis.

Alt i alt anbefales det et besøk hvis du ikke er meget kresen og du har lyst til å oppdage nye smaker. Slapp av, det er gode og velkjente smaker presentert med en vri.

2  Takk, mortennessnilsen

Reisende som så på Amandus, så også på

Vilnius, Vilnius County

Har du vært i Amandus? Del dine erfaringer!