“Koselig italiensk”

Vurdert som nr. 10 av 1 020 Restauranter i Vilnius
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Koselig italiensk restaurant, god mat, autentisk italiensk atmosfære. God apéritif og gode viner. Anbefales.

2  Takk, elisabethht2017

Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Ok interiør, koselig . Vonde aperitiffer, god mat. Små porsjoner. God vin. Hyggelige servitører, men litt treig service.

Takk, 757trineh
Anmeldt 7. desember 2016 via mobile enheter

Vi spiste middag her to ganger i løpet av vår tur til Vilnius. Første gang valgte vi stedet pga kort avstand, andre gang kom vi tilbake fordi vi fikk god mat og god service til en veldig fornuftig pris!
Vi prøvde både forretter, pastaretter og desserter og var fornøyd med alt :-)

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Spinnak
Anmeldt 12. november 2016

Skulle bare ha en lettere lunsj. God brucetta, men litt lang ventetid på mat og drikke. Kun oss da vi kom, kom 2 bord til.
Har ikke pizza, det hadde vi forventet.

Dato for besøk: november 2016
Takk, hegehauge
Anmeldt 29. oktober 2016 via mobile enheter

Vi valgte å sjekke menyen til denne restauranten for en litt lettere middag enn de lokale rettene.
Menyen var tiltalende og lokalet koselig, så vi gikk inn.
Bestilte husets vin som aperitif, og den var veldig god. Fikk forrettene og de smakte veldig bra! Jeg ønsket biff til hovedrett, men det var de tomme for. Bestilte svin i stedet for og det ble en meget bra opplevelse. En meget bra smaksopplevelse! Desserten var en nedtur, men det spilte ingen rolle. Den totale opplevelsen var meget bra!
Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Abrandal

Reisende som så på Fiorentino, så også på

Vilnius, Vilnius County

Har du vært i Fiorentino? Del dine erfaringer!