“Eksepsjonell service, middelmådig mat”
Anmeldelse av Kitchen

Kitchen
Vurdert som nr. 49 av 1 021 Restauranter i Vilnius
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig lokalisering midt i byen, med god atmosfære. Vi var ti stykker, og alle var relativt fornøgd med maten.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Erik532

Anmeldt 27. september 2018 via mobile enheter

Etter mye frem å tilbake endte vi opp med å spise her. En noe rar meny biff og potetgull men god smak. Spiste også and, veldig god men kunne vært litt mindre stekt

Takk, 282stianr
Anmeldt 10. oktober 2017 via mobile enheter

Helt greit søndagsbrunsj, skulle gjerne sett at de hadde større utvalg.

Lokalene er derimot fine, så de er ikke langt unna 4 stjerner.

Hyggelig personale også.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, JonasRS
Anmeldt 19. august 2017

Var her samme med 50 kolleger og spiste en 3 - retters. Til forrett fikk vi diverese snitter. Disse var helt OK på smak, verken mer eller mindre. Til hovedrett fikk vi servert and. Denne var perfekt stekt, men tilbehøret ble helt feil. Anden ble servert med karamelisert eple. Det var ingen saus til. De burde heller ha kjørt på med rotgrønnsaker og appelsinsaus. Til dessert fikk vi en pæreterte med iskrem. Problemet med denne var at den var ihjelkrydrett med timian, noe som gjorde at det stort sett bare smakte timian.
Selv om restuaraten har bordplasser til 50-60 personer så er den ikke egent til det. Det ble fort 30 grader pluss pluss. Alle vinduene stod åpne, men det hjalp lite. Videre er det en helt forferdelig akkustikk i restauraten. Dette gjøre det mindre trivelig å spise der.

Dato for besøk: august 2017
Takk, vegnor2
Anmeldt 28. juni 2017 via mobile enheter

Delikat og stilfull restaurant med helt nydelig mat! Vi endte opp med å gå hit flere kvelder på rad. Hyggelig betjening :-)

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Maryam M

Reisende som så på Kitchen, så også på

Vilnius, Vilnius County

Har du vært i Kitchen? Del dine erfaringer!