“Helt nydelig mat”

Kjøkken: Europeisk
God for: Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Buffet, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Begynte måltidet med en fantastisk tunfisk tatar. Videre fikk jeg servert amerikansk boneless ribs - noe av det beste jeg har smakt. Kjøttet smelter på tungen!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, 584bjornh

Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

Personellet er serviceinnstilte og maten utsøkt! Eneste jeg pirker på er litt for små porsjoner. Passer godt for et par som vil ha en rolig og fin middag.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Panzerhansen
Anmeldt 23. november 2017

You are her sisters helg fra fredag til søndag. Topp service, flott kjøkken og veldig og service og hyggelig personell. The ligger is fed to the center of the gang.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Birger T
Anmeldt 14. mars 2017

Like du ribbs, så er dette stedet. Nydelig mat og god vin. Herfra dro vi spreng mette og fornøyde. Kan anbefales!

Dato for besøk: mars 2017
Takk, Dag S
Renata_Reception, Manager på Rib Room, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. april 2017

Dear Hildeskovli,

Thank you for time you had spent on writing review about Rib Room restaurant.
We appreciate your feedback as this is our best resource for improving guest services. It is a big pleasure for each of staff and kitchen especially to get such a good compliments.

Looking forward to host you again at the Rib Room restaurant.

Best regards,
Communication Manager
Renata Kijevic

Anmeldt 6. januar 2017 via mobile enheter

Bestilte en ribs på deling til forrett hvilket var veldig godt. Til hovedrett spiste fruen kylling (man får en hel kylling) som var grei, men antydninger til tørr, men med godt tilbredte grønnsaker og poteter. Jeg hadde biff som var god. Kelneren var flink og passet på at vi var fornøyde underveis. Stor og fin dessert. Anbefales.

Dato for besøk: desember 2016
1  Takk, 47andersd

Reisende som så på Rib Room, så også på

Vilnius, Vilnius County

Har du vært i Rib Room? Del dine erfaringer!