Expedia.comUSD 87
travelup.comUSD 98
Vio.comUSD 83
Trip.comUSD 86
Anmeldt 25. april 2018

Fikk rom ut mot bakgården det kan være lurt, da hotellet ligger i en trafikkert gate. 10 min å gå til gamlebyen. Lei sykkel, praktisk. Hjelpsomme og hyggelig personale. Mye støy i frokost/spisesal og høy musikk, slitsomt. Grei frokost

Dato for oppholdet: april 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Desba
Anmeldt 24. september 2017 via mobile enheter

Er platinum-medlem hos nordic choise og ble behandlet som kunde på en god måte. Fikk oppgradering til bedre rom, og sen utsjekk var ingen problemer. Vennlige og hyggelige personale, meget service innstilte.

Dato for oppholdet: september 2017
1  Takk, Fredeflu
Anmeldt 4. juli 2017

Dårlig luftfuktighet og lukt på rommet og i gangene. Aircon virket greit men hjalp ikke. Frokosten var helt standar.
Litt lengere å gå til gamlebyen enn det som står. Rask og effektiv inn og utsjekk. Bruk taxi.

Dato for oppholdet: juli 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, frodek294
Anmeldt 28. mai 2017 via mobile enheter

Heilt topp hotell er lite stykke fra gamlebyen. Grei frokost og alt vi trengte på rommet. Hotellrommet var fint og de som jobbet der var utrolig hjelpsomme. Vi tok ofte taxi siden vi synes det var greit, og da er det greit å vite at i Vilnius så betaler du ganske mye mer for taxi som venter utenfor hotellet eller som du stopper på gata. Dette fandt Vi ut etter 2 dager hvor vi hadde betalt 4x for mye i taxi. hvis du ringer 861111111 og bestiller til hotellet betaler du kun 2€ til gamlebyen.(du vil få tekstmelding med skiltnr på taxi) hotellet vil vi virkelig anbefale, var veldig god service og greie priser. Det er alltid ganske høy musik i fojeeb og i frokostsalen noe som er greit å vite for de som liker en stille start på dagen.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, elinnygard
Anmeldt 18. mai 2017 via mobile enheter

Her kunne de gjort så mye mer ut av konseptet, men morsomme rom.
Ingen aktivitet i fellesområdet, kun en liten kiosk.
Savnet et lite kjøleskap på rommet.
Bra frokost og hjelpsom betjening.
Ikke veldig sentralt.

Dato for oppholdet: april 2017