• Restaurant
Besparingsvarsel! 10 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 10 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 107 per natt.

• Restaurant
Narutis Hotel(Vilnius)
Gratis avbestilling frem til 27/07
  • Gratis parkering
Besparingsvarsel! 24 % under gjennomsnittsprisene

Prisen du fant, er 24 % lavere enn hotellets gjennomsnittspris på USD 87 per natt.

Hotel Rinno(Vilnius)
  • Gratis parkering
Gratis avbestilling frem til 29/07
Anmeldt 20. mars 2015 via mobile enheter

Flott hotell som ligger midt i smørøyet!Store og gode rom,spesielt badet,gratis wifi som er helt topp!
Dette hotellet bør absolutt prøves!
Personalet står på pinne for deg,rydder opp raskt og effektivt.
Rundt hotellet er det mange nydelige spisesteder.Lett å finne frem i byen med hotellet som utgangspunkt.
s!

Opphold: april 2014, reiste med venner
1  Takk, Solfrid P
Anmeldt 6. februar 2015

Sentral beliggenhet til det meste. Imøtekommende ansatte over hele linjen. Rask og smidig innskjekk. Størrelsen på rommet er helt ok, og det er rent og ryddig. Kanskje litt små hvis man er 2, da det bare en en stol på rommet. Svært gode senger, med store og mange puter, samt dobbeldyne. Ellers kan businessrommene anbefales.
En god og rikholdig frokost i en hyggelig spisesal er en god start på dagen. På ettermiddag/kveld anbefales et lite besøk i lobbybaren, hvor også småretter kan bestilles.
Fri WiFi

• Opphold: februar 2015, reiste på forretningsreise
Takk, Tuppen_og_lillemor
Anmeldt 19. januar 2015

Rask betjening ved ankomst, transport av bagasje til rommet, blide og imøtekommende ansatte. Rent og ryddig, gode senger. Ulempe med ei dyne i kingsize bed og litt i overkant varmt på rommet. Generelt litt for varmt på hele hotellet etter min smak, men det gikk igjen på kjøpesenter, restauranter og butikker hvor enn vi var i Vilnius.
God og variert frokost med varmretter, kald mat, godt utvalg i rundstykker, brød og frukt.
Alt i alt et flott hotell som anbefales!

Romtips: Velger man rom med utsikt får man litt støy på kjøpet, uten at den var nevneverdig plagsomt når vi besøkte hotellet. Rom ut mot handlegata i vårt tilfelle.
  • Opphold: januar 2015, reiste med venner
1  Takk, Ronny L
Anmeldt 19. desember 2014

Rent og pent rom. God frokost: Sild i flere varianter, flere varmretter og godt brød! Men kun èn stol å sitte på i rommet trekker ned. Businessrommet så ut til å være større. Det ville jeg velge neste gang.

Romtips: Velg businessrom. standard er lite og har kun èn stol.
  • Opphold: desember 2014, reiste som et par
1  Takk, Per Marthin Lun... K
Anmeldt 19. november 2014

ankom her midt på vinteren full snøstorm uten å ha booket, fikk ett Business rom til en ekstrem lav pris , veldig god service, flotte rom og sentralt til alt som skjer i Villnius. radisson service i toppskiktet, og en opplevelse å bo på

• Opphold: januar 2014, reiste med venner
Takk, Knut1963