Anmeldt 14. desember 2016

Hotellet ligger sentralt til i gamlebyen. Deler av hotellet har litt gammel stil, men det er bare sjarmerende. Veldig god service og frokost med godt utvalg. Rommet jeg fikk var romslig og med delikat bad.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, 6060trinee
Dovile B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Astorija Hotel, Vilnius, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. desember 2016

Kjære 6060trinee,

Vi setter pris på at du tok deg tid til å fylle inn en undersøkelse om oppholdet du hadde hos oss nylig.

På vegne av hele personalet på Radisson Blu ønsker vi å takke deg for at du valgte å bo hos oss og vi håper å se deg igjen når du igjen befinner deg på disse kanter!

Vennlig hilsen

Dovile Bendaraviciute

Anmeldt 6. desember 2016 via mobile enheter

Helt greit Hotel.Synes at rommet vi hadde var en smule utdatert, men hadde fin utsikt ut mot gamle byen. Det var også rent på rommet. Veldig imøtekommende og hyggelig betjening i resepsjonen. Frokosten var veldig bra.

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, AndreasM1692
Dovile B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Astorija Hotel, Vilnius, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2016

Dear Mr. Andreas M,

On behalf of all our Radisson Blu Royal Astorija team I would like to thank You for your stay!
Biggest gratitude for the kind words regarding our staff, rich breakfast and all our hospitality!
I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.

Best regards from Vilnius!

Dovile Bendaraviciute

Anmeldt 12. oktober 2016 via mobile enheter

Vi bodde 2 voksne og et barn på rommet som var romslig og delikat. Det samme var badet. Ble tatt veldig godt i mot da vi sjekket inn. Veldig god frokostbuffet og sentralt beligghet i gamlebyen. Det er et lite basseng og boblebad i samme rom som det er noen treningsapparater i underetasjen. Om det skulle regne, kan paraplyer lånes i resepsjonen.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Kari-Mette R
Dovile B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Astorija Hotel, Vilnius, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2016

Dear Kari-Mette,

Thank You very much for such a nice evaluation for our hotel!

Its a great honor to hear that you have enjoyed our hospitality! That reminds us why we are in the hotel business!

We do hope You will back with us very soon and and enjoy hotel again!

Sincerely

Anmeldt 12. oktober 2016 via mobile enheter

Flott hotel med perfekt plassering i gamlebyen. Koselige, men små rom. Vårt var meget bra utstyrt.
Helt grei frokost uten køer.
Flott diskret service uten at den var påterengende.
Hyggelig hotelbar.
Klimaanlegget virket selvfølgelig ikke. De hadd en masse forklaringer om hvorfor.
Dette holder ikke Radisson. Dere har 5 stjerner.
Vil jeg bo her neste gang i Vilnius? Helt sikkert.

Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, VEvjen

Dear Guest,

Thank You very much for staying with us and giving such a nice evaluation!

It's really wonderful to hear that You have enjoyed your stay and appreciated our hospitality! We work hard for our guests to feel like at home!

I really hope that You will back to us sometimes very soon and have more memorable moments!

Best regards!

Anmeldt 13. september 2016 via mobile enheter

Fint hotell som ligger sentralt i gamlebyen , gode senger og fint rom , badekar med liten glassvegg på siden så man kunne dusje , god frokost buffe på restauranten men kunne vært noe mere utvalg . Bodde på kempinsky hotell på katedral plassen for 2 år siden og det var litt bedre der , men med tanke på hva det koster hadde jeg nok valgt dette igjen

Dato for oppholdet: september 2016
2  Takk, 512arildh
Dovile B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Astorija Hotel, Vilnius, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. september 2016

Dear Arild,

Thank You very much for taking a time to share your experience about Your stay!

We are very happy to have You as our guest and we are looking forward to welcome You back whenever You decide to travel to Vilnius again!

On behalf of all our staff, we would like to wish You a fantastic week and see You soon!

Regards

grm@radissonblu.com