“Flott hotell i hjertet av sentrum”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 10 sider til!
Radisson Blu Royal Astorija Hotel, Vilnius
Nr. 11 av 88 hoteller i Vilnius
Anmeldt 19 desember 2016 via mobile enheter

Flott hotell veldig behjelpelige ansatte, gratis oppgradering ved innsjekk. Greit treningsrom, fantastisk god mat i resturanten. Flott utsikt fra rommet mot torget. Ligger i gåavstand til det meste av sightseeing attraksjoner.

Opphold: november 2016, reiste som et par
1  Takk, Stinaboee
Dovile B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Astorija Hotel, Vilnius, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20 desember 2016

Dear Stinaboee,

Thank You very much for such a nice and positive review!
It was our pleasure to host You.
On behalf of all our team, I would like to thank you for choosing our beautiful hotel for your stay and we are looking forward to welcome You back in the nearly future!

Have a fantastic Christmas and New Year's eve!

Best regards from Vilnius

Anmeldt 14 desember 2016

Hotellet ligger sentralt til i gamlebyen. Deler av hotellet har litt gammel stil, men det er bare sjarmerende. Veldig god service og frokost med godt utvalg. Rommet jeg fikk var romslig og med delikat bad.

• Opphold: desember 2016, reiste på forretningsreise
Takk, 6060trinee
Dovile B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Astorija Hotel, Vilnius, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19 desember 2016

Kjære 6060trinee,

Vi setter pris på at du tok deg tid til å fylle inn en undersøkelse om oppholdet du hadde hos oss nylig.

På vegne av hele personalet på Radisson Blu ønsker vi å takke deg for at du valgte å bo hos oss og vi håper å se deg igjen når du igjen befinner deg på disse kanter!

Vennlig hilsen

Anmeldt 6 desember 2016 via mobile enheter

Helt greit Hotel.Synes at rommet vi hadde var en smule utdatert, men hadde fin utsikt ut mot gamle byen. Det var også rent på rommet. Veldig imøtekommende og hyggelig betjening i resepsjonen. Frokosten var veldig bra.

Opphold: desember 2016, reiste som et par
Takk, Andreas M
Dovile B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Astorija Hotel, Vilnius, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12 desember 2016

Dear Mr. Andreas M,

On behalf of all our Radisson Blu Royal Astorija team I would like to thank You for your stay!
Biggest gratitude for the kind words regarding our staff, rich breakfast and all our hospitality!
I hope your next stay and just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.

Best regards from Vilnius!

Anmeldt 12 oktober 2016 via mobile enheter

Vi bodde 2 voksne og et barn på rommet som var romslig og delikat. Det samme var badet. Ble tatt veldig godt i mot da vi sjekket inn. Veldig god frokostbuffet og sentralt beligghet i gamlebyen. Det er et lite basseng og boblebad i samme rom som det er noen treningsapparater i underetasjen. Om det skulle regne, kan paraplyer lånes i resepsjonen.

Opphold: oktober 2016, reiste med familie
Takk, Kari-Mette R
Dovile B, Guest Relations Manager på Radisson Blu Royal Astorija Hotel, Vilnius, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13 oktober 2016

Dear Kari-Mette,

Thank You very much for such a nice evaluation for our hotel!

Its a great honor to hear that you have enjoyed our hospitality! That reminds us why we are in the hotel business!

We do hope You will back with us very soon and and enjoy hotel again!

Sincerely

Dovilė Bendaravičiūtė

Anmeldt 12 oktober 2016 via mobile enheter

Flott hotel med perfekt plassering i gamlebyen. Koselige, men små rom. Vårt var meget bra utstyrt.
Helt grei frokost uten køer.
Flott diskret service uten at den var påterengende.
Hyggelig hotelbar.
Klimaanlegget virket selvfølgelig ikke. De hadd en masse forklaringer om hvorfor.
Dette holder ikke Radisson. Dere har 5 stjerner.
Vil jeg bo her neste gang i Vilnius? Helt sikkert.

Opphold: oktober 2016, reiste som et par
1  Takk, VEvjen

Dear Guest,

Thank You very much for staying with us and giving such a nice evaluation!

It's really wonderful to hear that You have enjoyed your stay and appreciated our hospitality! We work hard for our guests to feel like at home!

I really hope that You will back to us sometimes very soon and have more memorable moments!

Best regards!

Dovilė Bendaravičiūtė
Guest Relations Manager

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Vilnius hotellene
1,1 km unna
Artagonist Art Hotel
Nr. 1 av 88 i Vilnius
164 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Radisson Blu Royal Astorija Hotel, Vilnius? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Radisson Blu Royal Astorija Hotel, Vilnius

Adresse: Didzhioji g. 35-2, Vilnius 01128, Litauen
Telefonnummer:
Beliggenhet: Litauen > Vilnius County > Vilnius
Fasiliteter:
Bar/salong Utvalg av drikke Forretningssenter med Internett-tilgang Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Romservice Transporttjeneste Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr.6 forretningshotell i Vilnius
Nr.7 romantisk hotell i Vilnius
Nr.8 luksushotell i Vilnius
Prisnivå: kr 962 - kr 1 836 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:5 stjerne — Radisson Blu Royal Astorija Hotel, Vilnius 5*
Antall rom: 119
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Agoda, Expedia, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Radisson Blu Royal Astorija Hotel, Vilnius. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Radisson Blu Astorija Hotel, Vilnius Hotel Vilnius
Radisson Vilnius
Vilnius Radisson

Er dette din oppføring på TripAdvisor?