Vilnius selvguidet lydtur

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve TV_tårnet (Televizijos Bokstas på
Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Kostet rundt 15 euro med taxi å komme seg dit på ettermiddagen fra gamlebyen. Først må man betale for å komme inn i tårnet, litt rart at de som jobbet nede ved inngangen var kjempedårlig i engelsk og ei av dem kunne ikke engelsk i det hele tatt.
Vel oppe var det verdt det. Flotte lokaler, koselig og en FANTASTISK utsikt. På vinduene står det nummer og man får utdelt en «meny» der man kan lese om det forskjellige man ser ved å se på samme nummer i meny og på vindu. Vi kom dit når det var lyst ute og var der til det ble mørke og vi fikk se alle lysene. Magisk!
Maten var kjempegod, service upåklagelig, lokaler og wc rent. Ikke dyr mat. Dette besøket må være en selvfølgelighet hver gang man drar til Vilnius.

Dato for opplevelse: november 2018
4  Takk, monicaj913
Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Maten har stort forbedringspotensiale, men vin og brus på glass hadde den rette smaken. Ellers flott utsikt, men sur betjening. Her må de skjerpe seg

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, 886_ysteinm
Anmeldt 31. mai 2017 via mobile enheter

Var en gruppe på 14 som spiste middag, hadde reservert bord men det var god plass. Måtte betale for heisen opp selv on vi skulle spise. Til å være en turistfelle var maten god, biffen var akkurat passe stekt og mør. Desserten, belgiske vafler, smakte himmelsk. Stedet har behov for oppussing, nedslitt og så litt møkkete ut. Det tok en time fra vi bestilte til maten kom, og en av gjestene fikk ikke sin mat før de andre var ferdige. Flott utsikt over byen og områdene rundt. Billig, biffen som var det dyreste på menyen kostet 16 euro, rødvin fra 16 til 25 euro

Dato for opplevelse: mai 2017
2  Takk, lilljacquelinef
Anmeldt 14. mars 2017

300 meter rett opp.Oppi tårnet er det en restaurant, hvor bordene var på en dreieskive mot vinduene. I løpet av en time var vi rundt hele.Grei mat og drikke. Men det var utsikten som tok stjernene.

Dato for opplevelse: mars 2017
1  Takk, Dag S
Anmeldt 15. februar 2017 via mobile enheter

Tok en Uber fra gamlebyen (3 euro) så ikke ta taxi hit, ta heller en Uber! Helt ok sted, maten var god men servitørene var ikke service innstilt i det hele tatt og virket bare sure. Kostet 6 euro per pers, men koselig å se byen fra så høyt oppe.

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, 1vilder