Kontrastfull Vilnius. Gamlebyen, New town, Parks. Med bil og vandring

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Gediminas Castle Tower på
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

I dag fant vi ut at vi skulle besøke Gediminas Tower. Tårnet er synlig fra de fleste steder i byen, og det virket som at dette var en av plassene vi burde se mens vi var her. Etter en lang gåtur i bratt og stein-belagt vei, fordi heisen opp var stengt, kom vi endelig frem. Vi fant ut at vi ville se litt mer av tårnet, og ble sendt rett inn for å betale for inngang. Når vi bestiller, ser vi at prisen er høy - 10€ per person. Vi syns dette ble i dyreste laget, og fant derfor ut at vi ville droppe det.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 837marib
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Var veldig dyrt for å gå opp en skal og klaustrofobisk trappeoppgang. Når du kom helt på toppen fikk du heller ikke se noe særlig utsikt da det var dekket av gitter..

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, henna_bf
Anmeldt 2. mars 2018 via mobile enheter

Fin tur opp til toppen. Kan være glatt så pass på.
Får en flott utsikt over byen. Og utmerket sted og ta bilder fra.
Det går også heis opp om du ikke vil bruke bena

Dato for opplevelse: mars 2018
1  Takk, Michael H
Anmeldt 21. januar 2018 via mobile enheter

Veldig fint å se, kom desverre ikke opp. Mulig det er stengt på vinteren, men allikevel verdt en titt for å se

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, marij609
Anmeldt 22. oktober 2017

Tårnet som ligger på toppen av en ås midt i sentrum av Vilnius gir en fantastisk utsikt over hele byen. Inni tårnet er det et museum. Dette tårnet er et must når man er i Vilnius.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, 805sveine