“Et veldig sentralt og hyggelig hotell”
Anmeldelse av Amberton Hotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 7 sider til!
Amberton Hotel
Nr. 27 av 88 hoteller i Vilnius
Anmeldt 10 september 2015

Et hotell med stor variasjon av rommene.
Jeg fikk "oppgradering" - en flott 2 roms på hjørnet.

Servicen er god, frokosten er hyggelig med noe dårlig utvalg som trekker helheten ned.
Veldig sentralt, lite støy og bra priser.

Romtips: Oppgradering kan være verdt det, ihvertfall rom ut mot gata
Se flere romtips
  • Opphold: juni 2015, reiste på forretningsreise
Takk, Scentio

1923 av 621 anmeldelser

Anmeldt 10 august 2015

Bra hotell med super beliggenhet til gamlebyen. Rene og Ok rom. Vi hadde rom inn til et atrium og hadde nok ønsket et rom med utsikt ut til byen, men da ble vi ikke vekket av noe ringing fra katedralen. Spa behandlingen på hotellet var veldig bra.

• Opphold: juni 2015, reiste med venner
Takk, Annelise61
Anmeldt 25 april 2015

Dette var et bra hotell med passe store rom, rent og ordentlig. Rask innsjekk og utsjekk, fantastisk god service, de oppfylte alle våre ønsker. Meget hyggelig betjening. Hotellet ligger et steinkast fra gamlebyen og hovedgaten samt gangavstand til de fleste severdigheter. Mange restauranter og kafeer i nærheten. Frokostbuffeten i restauranten var enkel men ok. Gratis Wifi. Kan anbefales.

• Opphold: april 2015, reiste med familie
2  Takk, Anita S
Dalia_Gridziuskiene, General Manager på Amberton Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27 april 2015

Thank you for your kind word! It is a pleasure to know that our efforts are appreciated. I am glad to hear that you had a wonderful time and look forward to welcome you back!

Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 24 mars 2015

Perfekt beliggenhet i sentrum av Vilnius. Praktisk beliggenhet for kveldens aktiviteter. Fint design på rommet. Kanskje litt støyende på grunn av kirkeklokkene.
Vanntilførsel på badet kunne vært bedre, jeg kunne ønsket å hatt større plass å parkere på.

Takk, Regimants B
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.com. Vis original
Dalia_Gridziuskiene, General Manager på Amberton Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26 mars 2015

Dear Regimants,

We are glad to hear your kind review of your stay in Vilnius Amberton Hotel!
Please do not hesitate to let us know when we may excpect you next time and we will try to find a room for you away from the tower bells.

Thank you!

Anmeldt 9 januar 2015

Et greit hotell med fin beliggenhet til gamlebyen. Trivelige rom, frokostbuffe i restauranten var helt ok. Massevis av restauranter og kafeer i nærheten med priser som alle kan leve med. Kan trygt anbefales.

2  Takk, golfturist
Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Vilnius hotellene
0,4 km unna
Narutis Hotel
Nr. 13 av 88 i Vilnius
556 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Amberton Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Amberton Hotel

Adresse: L. Stuokos-Gucevichiaus g. 1, Vilnius 01122, Litauen
Beliggenhet: Litauen > Vilnius County > Vilnius
Fasiliteter:
Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant Romservice Spa Suiter Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr.7 spahotell i Vilnius
Nr.19 luksushotell i Vilnius
Prisnivå: kr 615 - kr 1 034 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Amberton Hotel 4*
Antall rom: 98
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Amberton Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Klaipeda Hotel Vilnius

Er dette din oppføring på TripAdvisor?