Priceline
Destinia.comUSD 92
Anmeldt 29. juli 2018

Hotellet ligger rett ved Cathedral Square som er utgangspunkt for mange turistbusser og rett over veien ligger Cathedral og klokketårnet
Vi hadde et rom med mye plass og kjempeutsikt, men badet var knøttlite. Utstyr var det lite av og med vannkoker regnet vi med at det var kaffe og te, men her var kaffeposer med betaling og det er et minus. Frokosten var grei uten det store utvalg og trangt rundt buffeten, men til gjengjeld var der en terasse og vi nyter å sitte ute til frokosten.
Servicen var hyggelig og spesielt framheves hjelpsomheten i resepsjonen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Ingjerd2014
Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Nydelig beliggenhet. Hyggelig personal som smiler og tar godt vare på gjestene sine. Frokosten var svært god. Wifi var stabilt under hele oppholdet. Renhold er vel det eneste negative. Spesielt på badet var det sjeldent rent etter renholder hadde vært der. Kommer til å besøke dette hotellet igjen ved senere anledning.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, Nils Vegard S
Anmeldt 28. januar 2018 via mobile enheter

Vi var i Vilnius 25-28 januar. Dette er andre gangen vi benytter oss av dette hotellet.

Resepsjonen er profesjonell og rommene har en god standard. Forrige opphold hadde vi noe utfordring med ventilasjonen og ble derfor oppgradert til suite ved dette besøket.

Restauranten er ny siden vårt forrige besøk. Frokosten er god og variert. Når det kommer til å benytte restauranten til andre måltid så synes den overpriset og maten er midt på treet. Da vil vi heller anbefale feks Bistro 18 i old town.

Beliggenheten til hotellet er prima. Det er også et fullgodt spa som er plassert i hotellet. Anbefales.

Konklusjon : mye for pengene - perfekt lokalisering i forhold til shopping - severdigheter og spisesteder.

Christer og Anette

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, finansbonden
Anmeldt 20. november 2017 via mobile enheter

Supert sted med hyggelig personell og god beliggenhet. Hotellet er naboen til flere gode og anbefalte spisesteder fra TripAdvisor, samt et utrolig fint spa-senter!! Anbefales. Store og fine rom, jeg var veldig fornøyd. Anbefaling: bestill taxi via hotellet til og fra steder (halv pris enn vanlig taxi ute i gata)

Dato for oppholdet: november 2017
1  Takk, charlotteleegaard
Anmeldt 3. oktober 2017

Et veldig fint hotell med en sentral beliggenhet. Kort vei til den gamle delen av byen og kort vei til "shoppinggata".
Fin atmosfære i hotellet og trivelige ansatte.
Vi hadde rom som ikke hadde noe vindu ut mot friluft, men ut mot en gang. Det er litt dumt når man er glad i frisk luft når man skal sove. Selv om rommet har aircondition hjelper ikke det. Fint rom med teppegulv, stort nok bad, men med en liten lukt av kloakk inne på badet uten at det ble alt for sjenerende.
Grei hotellfrokost, med unntak av kaffen vi fikk servert. Det var en billig etterligning av kaffe :)

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, FrankR1550