SPAR USD 12
Gratis avbestilling frem til 13.05.21
FindHotelUSD 71
Trip.comUSD 81
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Vi bodde her 2 netter ifb med nyttår 18-19. Helt greie rom, litt slitte. Grei betjening. Hotellet ligger litt langt ifra sentrum. Treningsrommet var veldig dårlig, kan knapt kalles et treningsrom. Frokosten var helt ok, litt kjedelig.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 858mtorres
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Greit hotell. Litt gammeldags, men bra nok for en helgetur. Lite, varmt basseng, men ikke folksomt. Restauranten var også helt OK. Tok lang tid å få mat, små retter og stiv pris i forhold til mengde og sammenlignet med andre restauranter. Frokostbuffet - helt OK, men savnet vann til maten.

Rengjøring også OK. Vasken på badet ble ikke gjort ren, men ellers bra.

Stive priser i minibar - tre ganger så dyrt som i en vanlig lokal butikk.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 837marib
Anmeldt 11. oktober 2016

Meget bra hotell
Betjeningen var meget elskverdig, imøtekommende og hjelpsomme.
Frokosten var helt topp.
Oppvarmet svømmebasseng med sauna.
15 min gåtur til gamlebyen
Buss 3G fra og til flyplassen stoppet rett over gaten.

Romtips: Eneste ulempe er at det ikke var safe på rommet
Dato for oppholdet: oktober 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Amoma.com
1  Takk, kjellterjen2016
Anmeldt 22. mars 2016 via mobile enheter

Hotellet er fint, greie rom som var rene, men litt slitt. God service og hyggelig betjening
Hotellet ligger et lite kvarters gange fra sentrum. Endel kasino, barer og kjøpesenter rett ved

Totalt sett god valuta for pengene

Lett å finne fram hit

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, knutp1
Anmeldt 3. november 2015

Veldig bra servise, alltid smilende. Vi fikk sjekke inn alt kl 10.00 på morgen. Rommene var fine men det var litt harde madrasser. Bra internett. God frokost og god middag.
Kort vei til butikker og Gamlebyen

Dato for oppholdet: oktober 2015
  • Reisetype: Reiste med venner