Gratis avbestilling frem til 25.06.21
Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 14. juli 2017

Hotellet har ikkje nummer på romma, men namn, stort sett av britiske forfattarar. Det er skilnad på romma, men dei fleste verkar fine. reinhaldet var godt, det same var servicen. Frukosten er a la carte, med vekt på det britiske. Avslappa og fin stemning på hotellet, som ligg i gamlebyen, i gangavstand til sentrum.

Dato for oppholdet: juli 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Sigmund M
Anmeldt 24. mars 2017 via mobile enheter

Hotellet ligg sentralt i gamlebyen med kort gå avstand til det meste. Hotellet sine rom er namn i staden for romnr. Hyggeleg atmosfære og proff betjening. Frukost er ala-cart meny der du kan velge kva du vil ha kvar dag. Baren har ein rikholdig meny med rundt 100 forskjellige utvalgte wisky typar og mange ulike cognac typar i ulike prisklassar.

Eit annaleis hotell som kan anbefalast!

Dato for oppholdet: mars 2017
1  Takk, PaulOlafB
Anmeldt 2. januar 2017 via mobile enheter

Frokost er inkludert i prisen, og frokosten er en a la carte meny, der du kan spise ulikt i mange dager. Bra frokost, god frukt og frisk kaffe. Hotellet ligger svært gunstig til i forhold til den gamle byen. Proff betjening og de har god kontakt med seriøse og renslige taxier i byen. Rommet Trollope hadde en noe mystisk gjenklang av lyd i ventilasjonen. Men, badekar veiet opp for dette. Godt med utsjekk til 12:00.

Dato for oppholdet: januar 2017
Takk, Opplevelsespioneren
Anmeldt 18. oktober 2016 via mobile enheter

Var her i fire netter sammen med moren min.
Hotellet fremstår som pent og ordentlig, og rommet vi fikk var rent med en flott utsikt. De ansatte var hyggelige og veldig behjelpelige med å bestille drosje og hjelpe oss med koffertene.
Eneste jeg var litt missfornøyd med var frokosten. Veldig begrenset utvalg og mye av det besto av egg og toast. Etter fire dager blir det ganske kjedelig. Savnet litt bredere utvalg av pålegg og grovere brødsorter.

Alt i alt et flott hotell med spennende detaljer og veldig god beliggenhet. Anbefales!

Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, Rikke J
Anmeldt 26. september 2016

Nydelig hotell i stille gate i gamlebyen. Strålende service, en fantastisk frokost og spennende rom! Meget godt utgangspunkt for vandringer i byens gater og til severdigheter. Anbefales på det varmeste!

Romtips: Rom på toppen har nydelig utsikt over hustakene!
Dato for oppholdet: september 2016
  • Reisetype: Reiste med venner