Novotel
FindHotel
Expedia.comUSD 72
ZenHotels.comUSD 79
Anmeldt 24. september 2018

Strøkent rom og hotellet var perfekt plassert, midt i smørøyet. Gåavstand til det meste. Rommet stille og rolig. Veldig gode blendingsgardiner. Sengene var gode. Badet vår stort og vi hadde både badekar og dusj. Servicen var ypperlig. Rent og pent rom etter besøk av renholderske. Meget bra frokost og baren lå perfekt til med uteservering til og med.

Romtips: Rom mot fremsiden kan muligens være utsatt for noe trafikk og personstøy.
Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Tottot63
GretaP351, Assistant For Guest Relations på Novotel Vilnius Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Dear Tottot63,

Thank you so much for the amazing score and feedback about your stay in our Hotel.
It is fantastic to know that you had a amazing stay with Novotel Vilnius Centre.
Big thank you for all our team for your nice comments about our services!
We hope this stay will be not the last one and we will see you again.

Greta Parazinskaite

Anmeldt 19. april 2018 via mobile enheter

Kjempebra hotell! Hyggelig betjening. God frokost. Ligger sentralt til, alt av barer og restauranter ligger rett utenfor hotellet. Velger du dette hotellet, vil du ikke angre! Vi kommer til å velge samme hotell neste gang vi er i byen.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, 552ritas
Greta P, Assistant For Guest Relations på Novotel Vilnius Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2018

Dear Rita S,

Thank you for your review and such a great rating!
We are delighted to know that you had an amazing stay in our Hotel.
It means a lot to us!
We can’t wait when you will visit us again. We hope that your next visit will be such pleasant as the previous one!
We are grateful for your feedback.

Best Regards,
Greta Paražinskaitė

Anmeldt 14. april 2018 via mobile enheter

Kun en natt på en rask visitt i Vilnius. Fantastisk hotell med hyggelig personale, rent rom og god seng. Flere restauranter og puber i nærheten fattet vår interesse. Vi er kjempefornøyd, og kommer definitivt tilbake hit ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Herman H

Dear Herman H,

Thank you for staying with us!
We appreciate your time spent to positive remark about our service, staff!
It means us a lot.
We remain with bets regards and looking forward for welcoming you back!

Greta Paražinskaitė

Anmeldt 6. mars 2018

Vi ble møtt av en meget hyggelig resepsjonist som sjekket oss effektivt inn og ga oss en god forklaring på området rundt. (Vi hadde også bestillt transport til og fra flyplassen igjennom hotellet og det fungerte udmerket! Vi betalte 23 euro hver veg, som kansje er litt overpriset, men vi liker ikke å måtte ta en disputt med en taxisjåfør når vi kan slippe)
Vi spurte om muligheten til en oppgradering og resepsjonisten ga meg et tilbud på 9 euro døgnet som vi takket ja til. Rommetr fremstod som rent og pent med bad, tv, og pent møbelert. Rommet hadde fantastisk utsikt over byen (8. etasje).
Frokosten ble servert i hyggelige omgivelser og var innholdsrik og velsmakende.
Hotellet ligge i gangavstand til gamlebyen og mange fine restauranter. Nevner også at bartenderen i hotellets bar var meget hyggelig og serviceinnstillt!

Romtips: Oppgrader til rom i 8. etasje og få større rom med utsikt!
Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, PST861
Remigijus M, Guest Relations Manager på Novotel Vilnius Centre, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. april 2018

Dear PST861,

Thank you so much for your kind and detailed review. I am happy, that you liked the choice to upgrade to the Executive room! Also thank you for acknowledging the service of our receptionist and the bartender, it means a lot to us.

Have a great day!

Remigijus Markevicius
Front Office Manager Assistant

Anmeldt 1. mars 2018 via mobile enheter

Skal du ligge sentralt i vilnius anbefaler jeg dette hotellet.
Har ligget her tre ganger og blir alltid møtt med vennlig betjening og bra service.
God frokost
Bra standard på rommene.
Kort vei til det meste fra hotellet.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, Michael H

Dear Hatmyr,

Thank you for the review of our hotel, and we happy, that you like our location and services.

Hopefully you will choose us for the fourth time, next time you are in Vilnius :)

Remigijus Markevicius
Front Office Manager Assistant