Travelocity
Trip.com
Orbitz.com
Expedia.comUSD 147
Anmeldt 23. november 2018 via mobile enheter

Et hotell i særklasse som byr på herlig atmosfære, hyggelig personal og god service på alle plan. Beliggenhet er sentral i gamlebyen, og med gangavstand til de fleste attraksjoner. Vi kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 263ruts
Mantas V, Director of Sales på Narutis Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Dear 263ruts,

On behalf of the entire team here at Narutis Hotel , I would like to thank you for sharing a review regarding your recent stay with us.
We truly appreciate your feedback and hope that upon your next stay we can meet and exceed your expectations.
Thank you for staying with us and we would be delighted to welcome you back any time to our beautiful city Vilnius and Narutis Hotel.

Best Wishes,

Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Svært sentralt hotell beliggendeidt i gamlebyen. Vil si dette er et av de beste hotell mht beliggenhet. Enkelt å komme til med taxi og enorme shoppingmuligheter. Billig å bo her, betalte rundt 3500 for 3 netter inkl frokost. Må skryte av denne, svært bra med all slags mat. Vaktelegg til frokost er det vel ikke alle hotell som disker opp med. Store rom og store bad. Rengjøring topp og du får klargjort rommet for kvelden hver dag. Håndklær skiftes daglig også i helgene. Tv på rommet med minibar. Store garderober. Minibar er som på alle hotell, innholdsrik kanskje noe stivt priset for vin og vann ift hva det koster på nabobutikken, men 150,- NOK for en helflaske rødvin er absolutt i den billigere enden av skalaen for å være minibar. Skal kun bo her igjen ved neste opphold. Bruk appen til ETAKSI for å ta drosje rundt. Koster kanskje 4-5 euro rundt i byen og til utkanten til de store shoppingsenteret.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Roar H
Anmeldt 7. november 2017 via mobile enheter

Har bodd her mange ganger og det er like hyggelig hver gang. Personale i restauranten står alltid f8r god service. Rommene er det god størrelse på selv om golvene på badet er ofte kaldt. Meget gode senger. Nær til både shopping og gode restauranter. I tillegg til noen god3 severdigheter. Kommer tilbake gang på gang må jo bety nle.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, Rajan C
Anmeldt 10. mai 2017

Det beste med dette hotellet er beliggenheten. Jeg bodde her i løpet av en to ukers forretningsreise, kombinert med at jeg fikk sett mye av byen. Til dette var hotellet perfekt, da det meste som er verdt å se er i gangavstand. Det er ikke store shoppingmuligheter i området, utover souvenirer og lignende. Men det er mange restauranter i nærheten, og disse er gode! Hotellet kunne vært renere, særlig på badet, men det er mulig jeg er ekstra kritisk siden hotellet klassifiseres som 5-stjerners, da bør gjestene kunne forvente maksimalt godt renhold. Sengen var fantastisk god, og dette er et stille område, selv om det ligger midt i byen. Noe støy fra turister i helgene, men ellers hadde jeg vinduet åpent uten å høre hverken trafikk eller bråk. Frokosten var gjennomsnittlig, helt ok men sikkert ikke dårligere enn andre steder i Vilnius. Betjeningen på hotellet er hyggelig, men reservert. En ting jeg kan kritisere hotellet for var den absurde prisen på varene i minibaren, vannflaskene og snacksen. I og med jeg var her på forretningsreise kunne jeg i teorien forsynt meg av alt og fått det betalt av arbeidsgiver, men prisene var slik at jeg faktisk ikke hadde moral til å gjøre det... 70 kroner for en flaske vann var det dobbelte av hva noen restauranter tok for samme flasken. Det vanlige for et 5-stjerners er "complimentary bottle of water" og står det gjerne vann med gass i minibaren i tillegg. Selv om kostnad er uten betydning er det fortsatt en dårlig service med dette, da vannflaskene ikke får plass i minibaren (!) og derfor ikke er avkjølt. Hadde snacksen og drikken kostet halvparten ville hotellet sannsynligvis fått solgt mye mer. Jeg hadde rom i andre etasje, ut mot gaten, høyt under taket og romslig selv om det ikke var så veldig stort til tross for å være et oppgradert superior-rom. Ville absolutt unngått et rom inn mot atriet/resepsjonen, da vil du ikke få inn luft. Kollegaer av meg, som hadde rom høyere oppe i etasjene, klaget over at det var lytt, men jeg merket absolutt ingenting til dette. Som sagt: Hotellets beliggenhet er perfekt, og jeg bor gjerne her igjen - men vil være sikker på å få et bra rom. Bra wifi og mange strømuttak. Litt dårlig at hotellet reklamerte med 7-dagers vasketjeneste, noe som ikke viste seg å stemme i forbindelse med 1. mai. Håndklærne var gode uten å loe, og trykket på vannet var godt.

Romtips: Unngå rom inn mot atriet/resepsjonen
Dato for oppholdet: april 2017
1  Takk, ofHarwich
Anmeldt 20. januar 2017 via mobile enheter

Veldig koselig hotell. Pene og særegne rom, hyggelig personale og perfekt beliggenhet. Også bra frokost. Minus for kaldt vann i spa, men vet ikke om det alltid er sånn(?). I så fall ikke verdt 20€ per person.

Dato for oppholdet: januar 2017
1  Takk, Jpn S
Mantas V, Front Office Manager på Narutis Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2017

Kjære JPN S,

Takk for din anmeldelse.
Vi er veldig glade for å høre at du har hatt vår rom, beliggenhet og frokost. De ansatte er fornøyd med den hyggelige tilbakemeldingen .
Jeg vil gjerne be om unnskyldning om kaldt vann i SPA, jeg håper dette Issos vil ikke stoppe deg fra å komme tilbake til hotellet.

Med vennlig hilsen,
Artūras Katilius