“Fint hotell, god beliggenhet!”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 8 sider til!
Radisson Blu Hotel Lietuva
Nr. 12 av 88 hoteller i Vilnius
Anmeldt 12 november 2017 via mobile enheter

Bra hotell med god mat, god beliggenhet og hyggelig personale.
Rommene er rene og holder helt grei standard.
Flott skybar, samt god barløsning ved inngangspartiet.
God frokost og behagelig stemning.

Kort vei til gamlebyen!

Opphold: november 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Stefan_Iris
Kestutis K, General Manager på Radisson Blu Hotel Lietuva, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14 november 2017

Dear Stefan_Iris,

On behalf of all of us here at the hotel we thank you for such positive feedback on the hotel. We greatly appreciate your kind words and look forward to serving you again one day.

Best wishes,

Anmeldt 19 august 2017

Har bodd her to ganger i forbindelse med jobbreise. Hotellet har en stor og trivelig resepsjon med egen longe og bar. Rommene er helt greie, utstyrt med dobbeltseng, kontorpult, tv, minibar, strykejern og strykebrett samt kaffefasiliteter. Hotellet fremstår som relativt nyoppusset. I tillegg fremstår det som rent og ryddig over alt. Bra standar på badet.
I 22 etg. er den en "Skybar" med grei utsikt over byen.

• Opphold: august 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Vegard N
Kestutis K, General Manager på Radisson Blu Hotel Lietuva, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21 august 2017

Dear Vegard N,

We look forward to welcoming you back.

Anmeldt 25 juli 2017 via mobile enheter

Gode senger, hyggelig betjening å nyopprettede senger så fort man forlot rommet :) bodde på junior suite. Nydelig rom med soverom og stue, toalett ved inngangen og stort bad med herlig badekar :) frokosten var veldig god :)

Opphold: juni 2017, reiste som et par
Takk, IdaSor
Kestutis K, General Manager på Radisson Blu Hotel Lietuva, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1 august 2017

Dear IdaSor,

Thank you for taking the time to post your thoughts, it is fantastic to read such a positive review which will be well received by all our team here.
I am very happy to read that you were happy with your suite and the team were able to help you during your stay.

Thank you again and I do look forward to welcoming you back to the Radisson Blu Hotel Lietuva again.

General Manager

Anmeldt 6 januar 2017 via mobile enheter

Hadde tre overnattinger på suiten. Rommet var romslig og standarden var grei. Frokostbuffeten var helt gjennomsnittlig, mens appelsinjuicen var veldig bra. Prøvde å bestille nattmat til hotellrommet men de var utsolgt for alt, så det var et minus. Kasino i kjelleren er morro og Skybaren er fin. Takk for meg, kanskje vi sees igjen

Opphold: desember 2016, reiste som et par
1  Takk, Anders D
Kestutis K, General Manager på Radisson Blu Hotel Lietuva, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24 januar 2017

Dear Anders D,

I thank you for your positive feedback. I am glad to hear that we have provided you with high standards of services.

We look forward to welcoming you back.

Anmeldt 26 oktober 2016 via mobile enheter

Flotte,store rom og fin beliggenhet rett ved et stort kjøpesenter og bare 15 min gange til sentrum. Frokosten var upåklagelig, likeså var servicen generelt. Fantastiske drinker og en helt utrolig utsikt fra hotellets SkyBar. Ingenting å klage på overhodet! Her bor vi gjerne igjen!!

Opphold: september 2016, reiste med venner
Takk, Marianne S
Kestutis K, General Manager på Radisson Blu Hotel Lietuva, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31 oktober 2016

Kjære Marianne S,

Vi setter pris på at du tok deg tid til å fylle inn en undersøkelse om oppholdet du hadde hos oss nylig.

På vegne av hele personalet på Radisson Blu Hotel Lietuva ønsker vi å takke deg for at du valgte å bo hos oss og vi håper å se deg igjen når du igjen befinner deg på disse kanter!

Vennlig hilsen

general manager

Hoteller du kanskje også vil like ...
Reisende så også på disse Vilnius hotellene
1 km unna
Holiday Inn Vilnius
Nr. 4 av 88 i Vilnius
599 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Radisson Blu Hotel Lietuva? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Radisson Blu Hotel Lietuva

Adresse: Konstitucijos pr. 20, Vilnius 09308, Litauen
Telefonnummer:
Beliggenhet: Litauen > Vilnius County > Vilnius
Fasiliteter:
Bar/salong Forretningssenter med Internett-tilgang Kasino og gambling Treningssenter/treningsrom Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Restaurant Romservice Transporttjeneste Suiter Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr.8 forretningshotell i Vilnius
Nr.9 luksushotell i Vilnius
Nr.13 romantisk hotell i Vilnius
Prisnivå: kr 684 - kr 1 309 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:4 stjerne — Radisson Blu Hotel Lietuva 4*
Antall rom: 291
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Booking.com, Agoda, Expedia og 5viajes2012 S.L. slik at du trygt kan bestille fra Radisson Blu Hotel Lietuva. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Reval Hotel Vilnius
Lietuva

Er dette din oppføring på TripAdvisor?